عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

  • ۰
  • ۰

خرید vps با ip ثابت

خرید vps با ip ثابت

خرید vps با آی پی ثابت

خرید vpn با ip ثابت

خرید vps با ip ثابت
خرید vps با ip ثابت

تعداد زیادی میزبان وب و طبقات میزبانی آنها می تواند یافتن یک طرح خرید vps با ip ثابت که درست است را برای شما دشوار کند. این اتفاق گاهی اوقات می افتد زمانی که وب سایت شما بیش از آنچه میزبانی مشترک ساده ارائه می دهد نیاز به قدرت دارد ، اما شما نمی خواهید از میزبانی اختصاصی گران قیمت استفاده کنید. حد وسط بین این دو میزبان سرور خصوصی مجازی (VPS) است.

میزبانی VPS حاوی بهترین عناصر میزبانی مشترک و خدمات میزبانی اختصاصی است. مانند میزبانی مشترک ، میزبان VPS وب سایت شما را روی سروری قرار می دهد که سایت های دیگری نیز روی آن قرار دارند. تفاوت؟ سایت های کمتری در هر سرور وجود دارد و وب سایت شما منابع اختصاصی خود را دریافت می کند (مانند میزبانی اختصاصی). این سایت ها هزینه اجرای بر روی سرور را تقسیم می کنند ، که منجر به شارژ ماهانه یا سالانه می شود که کمتر از برچسب نسبتاً بالای میزبانی اختصاصی است.

هزینه خرید میزبانی VPS با ip ثابت چقدر است؟
در نتیجه ماهیت ترکیبی میزبانی VPS ، هزینه آن کاملاً به اندازه هزینه میزبان مشترک نیست ، اما تقریباً به اندازه هزینه میزبان اختصاصی نیست. بسته به پیکربندی شما می توانید انتظار داشته باشید که ماهیانه 20 دلار تا 100 دلار بپردازید. از طرف دیگر ، میزبانی وب مشترک ، میزبانی بسیار ارزان است. شما می توانید با پرداخت کمتر از 10 دلار در ماه فروشگاه راه اندازی کنید. میزبانی وب اختصاصی معمولاً 100 دلار در ماه یا بیشتر به شما پس می دهد.

اکثر میزبان های VPS با آی پی ثابت فقط سرورهایی را اجرا می کنند که سیستم عامل های مبتنی بر Linux دارند. برای پیدا کردن میزبانی VPS مبتنی بر ویندوز ، باید کمی حفاری کنید. توجه به این نکته مهم است اگر قصد دارید نرم افزاری را اجرا کنید که به محیط سازگار با مایکروسافت نیاز دارد. گفته شد ، میزبانی VPS مبتنی بر لینوکس چند دلار پس انداز می کند. قیمت سرورهای لینوکس معمولاً 10 تا 20 دلار کمتر از سرورهای ویندوز است.

اگر شما آن را در یک محیط VPS با ای پی ثابت میزبانی کنید ، سایت شما منابعی را با سایت های همسایه به اشتراک نمی گذارد ، همان شیوه ای که با میزبانی مشترک دارد. در واقع ، سایت شما در یک قسمت سرور تقسیم شده زندگی می کند که دارای سیستم عامل ، فضای ذخیره سازی ، RAM و ماهانه انتقال داده های خود است ، بنابراین می توانید انتظار عملکرد بهتر و پایدار سایت را داشته باشید. سایتهایی که سرور خود را با آنها به اشتراک می گذارید بسیار کمتر از سایتی که در یک سایت مشترک وجود دارد ، روی سایت شما تأثیر می گذارند – یا حتی به طور کلی آن را از بین می برند. با این حال ، دانستن نحوه کار تنظیمات VPS فقط اولین قدم است. شما هنوز هم باید خود را با ویژگی های اساسی لازم برای ساخت یک وب سایت میزبان VPS جامدادی آشنا کنید.

ویژگی های میزبانی VPS که شما نیاز دارید
به محض ثبت نام دامنه وب سایت خود ، وقت آن است که شروع به انتخاب مشخصات سرور خود کنید. میزبان وب معمولاً چندین برنامه VPS ارائه می دهد که دارای مقادیر مختلفی از قابلیت ایمیل ، RAM ، فضای ذخیره سازی ، قدرت پردازنده ، میزبانی دامنه و انتقال داده های ماهانه است. این برنامه ها معمولاً شامل سازندگان وب سایت هایی می شود که به شما اجازه می دهند بدون نیاز به کدگذاری زیاد – یا حتی هیچ گونه – سریع چهره خود را برای سایت خود ایجاد کنید. یک میزبان وب کامل باید حداقل 4 گیگابایت رم ، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی و حجم زیادی از انتقال داده ماهانه را ارائه دهد. اگر انتظار رشد قابل توجه وب سایت را دارید ، باید به دنبال میزبانی وب باشید که تا حد امکان پیشنهادات نامحدود داشته باشد. به عنوان مثال ، Hostwinds – گزینه ویرایشگران PCMag برای میزبانی VPS – ایمیل ، دامنه ها و انتقال داده های ماهانه نامحدود را ارائه می دهد. با این حال توجه داشته باشید که مانند تمام ارائه های خدمات نامحدود ، شما واقعاً باید چاپ خوب را بخوانید تا مطمئن شوید منظور شما از نامحدود چیست و منظور سرویس میزبانی از آن چیست.

صحبت از ایمیل و محدودیت ها ، شما می توانید تعداد نامحدودی حساب ایجاد کنید. اگر وب سایت شما رشد قابل توجهی داشته باشد ، از اینکه می توانید حسابهای ایمیل خود را بدون صرف هزینه اضافی مقیاس بندی کنید ، قدردانی خواهید کرد. میزبان وب به طور معمول مقدار ذخیره سازی هر حساب ایمیل را محدود می کند. به عبارت دیگر ، شما ممکن است بتوانید تعداد نامحدودی حساب ایمیل ایجاد کنید ، اما هر یک ممکن است دارای یک حافظه ذخیره سازی 10 گیگابایتی باشد. وقت بگذارید و پیشنهادات ایمیل میزبان وب بالقوه را بررسی کنید تا از محدودیت های پیام رسانی آن متعجب نشوید. باز هم ، بفهمید که خریدهای نامحدود ممکن است چیست.

به طور معمول ، یک سرویس میزبانی وب به شما امکان انتخاب یک هارد دیسک سنتی یا یک درایو حالت جامد را به عنوان رسانه ذخیره سازی وب سایت شما می دهد. هارددیسک های سنتی ظرفیت های بالایی دارند و قیمت پایین تری دارند اما به اندازه نمونه های SSD مقاوم نیستند. از طرف دیگر ، درایوهای حالت جامد اغلب سریعتر و قابل اطمینان تر از HDD هستند ، اما هزینه آنها بیشتر و ظرفیت ذخیره سازی کمتری دارند. تا زمانی که واقعاً به سرعت شتابزده احتیاج ندارید ، یک هارددیسک سنتی باید کار را تمام کند.

آیا قصد فروش محصولات یا خدمات را دارید؟ در این صورت ، شما می خواهید در یک سرویس میزبانی وب سرمایه گذاری کنید که لایه Secure Sockets (SSL) را ارائه می دهد. اتصال SSL اطلاعات مالی را که بین مرورگرهای وب کاربران و وب سایت شما جابجا می شود ، رمزگذاری می کند ، بنابراین از انتقال اطلاعات خرید محافظت می کند. برخی از شرکت های میزبان هنگام ثبت نام در یک برنامه میزبانی وب دارای گواهینامه SSL رایگان هستند ، در حالی که برخی دیگر نزدیک به 100 دلار هزینه دریافت می کنند. با خرید در اطراف خدماتی که برنامه های ارزان قیمت SSL را ارائه می دهند می توانید مقداری پس انداز کنید.

همچنین می خواهید تعیین کنید که چه مدت به میزبانی وب VPS نیاز دارید. اگر برای مدت زمان کوتاهی به میزبانی نیاز دارید – مثلاً کمتر از یک یا دو ماه – در صورت لغو میزبانی در مدت 60 روز ، معمولاً بازپرداخت دریافت خواهید کرد. این ضمانت های برگشت پول از میزبان وب به میزبان وب متفاوت است. به عنوان مثال ، شرکت X ممکن است 30 روز ضمانت استرداد پول ارائه دهد ، در حالی که شرکت Y ممکن است 90 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه دهد. مثل همیشه ، بهترین کار این است که از ویژگی هایی که متناسب با نیازهای میزبانی وب شما هستند خرید کنید.

وقت اضافه ، زمان خاموش
تمام ویژگی هایی که تا اینجا شرح داده ام برای تجربه میزبانی وب ارزشمند هستند ، اما هیچ یک از آنها با اهمیت حیاتی زمان کار سایت مطابقت ندارند. اگر سایت شما خراب باشد ، مشتریان یا مشتریان نمی توانند شما را پیدا کنند یا به محصولات یا خدمات شما دسترسی پیدا کنند. مهم نیست که این ویژگی ها چقدر عالی هستند یا خوب به نظر می رسند. اگر سایت شما خراب باشد ، ممکن است وجود نداشته باشد.

اخیراً ، ما نظارت بیشتر به روزرسانی رسمی را به روند بررسی خود اضافه کرده ایم ، و نتایج نشان می دهد که اکثر میزبانان وب کار بسیار خوبی در کار و نگه داشتن سایت ها دارند. حتی اگر همه موارد دیگر را به درستی به دست آورند ، سایتهایی که دارای مشکلات به روزرسانی هستند واجد شرایط امتیازات بالا نیستند. همه سرویس ها دچار فراز و نشیب می شوند ، گاهی اوقات به دلایلی خارج از توان آنها است. آن سایتهایی که نتوانند به موقع به این مشکل بپردازند ، بر این اساس مجازات می شوند.

آیا به میزبانی VPS با ip ثابت دنیاز دارید؟
اگر فضای سرور با قیمت مناسب می خواهید که وقتی سایت همسایه با افزایش بازدید زیاد مواجه شود ، صفحات را با سرعت حلزون بار نمی کند ، VPS گزینه خوبی برای تجارت شما است. ما بسیاری از سرویس های میزبانی VPS را بررسی کرده ایم و بهترین دسته را در این راهنما آورده ایم. اگر می خواهید وب سایت خود را با بنیادی حتی قوی تر بسازید و توانایی پرداخت این قبض را دارید ، باید به دنبال یک سرور اختصاصی باشید.

نمودار بالا به شما یک مرور سریع از ویژگی های ارائه شده در هر سرویس را می دهد ، در حالی که تاری های زیر به بررسی های کامل پیوند می دهد که به نظر می رسد عمیق تر است.

اگر به تازگی میزبانی وب را شروع کرده اید ، حتماً در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت مقدماتی را ببینید. از طرف دیگر ، اگر فکر می کنید آماده راه اندازی شرکت میزبانی وب خود هستید ، باید راهنمای ما را برای میزبانی نمایندگی بررسی کنید. بهترین دوره ها برای یادگیری نحوه ساختن وب سایت ، آموزش ویدیویی فوق العاده ای را برای افرادی که این سبک یادگیری را ترجیح می دهند ارائه می دهد.

 

  • ۰۰/۰۱/۲۸
  • love love

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید