عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

  • ۰
  • ۰

بهترین vpn رایگان برای آندروید

بهترین vpn رایگان برای آندروید

انتخاب VPN رایگان برای Android یا هر دستگاه دیگری همیشه ایده خوبی نیست. برخی از ارائه دهندگان سو bad نیت دارند و اطلاعات شخصی شما یا سابقه مرور شما (یا هر دو) را به بالاترین پیشنهاد فروش می دهند. به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می کنیم ماهانه برای خدمات معتبر VPN چند دلار بپردازید.

با این حال ، چند ارائه دهنده قابل اعتماد VPN وجود دارد که برنامه های رایگان ارائه می دهند ، اما آنها محدودیت های زیادی دارند. تقریباً همه آنها ماهانه داده ای به شما می دهند و حتی برخی به طور خودکار مکان را برای شما انتخاب می کنند. اگر این مسئله شما را آزار نمی دهد ، یک شبکه خصوصی مجازی رایگان ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

مرتبط: خرید vpn

ما بهترین سرویس های VPN رایگان Android را که می توانید دریافت کنید گردآوری کرده ایم که همه آنها در سیستم عامل های دیگر نیز موجود هستند. اما قبل از اینکه به لیست برویم ، ابتدا در مورد اینکه VPN چیست و چرا باید از آن استفاده کنید صحبت کنیم.

اگر قبلاً می دانید VPN چیست ، چگونه کار می کند و چرا باید از آن استفاده کنید ، در صورت تمایل از این بخش صرف نظر کرده و به پایین بروید تا لیست بهترین ارائه دهندگان را بررسی کنید. بقیه ، به خواندن ادامه دهید.

VPN – مخفف شبکه خصوصی مجازی – داده های شما را از طریق سرورهای خود هدایت کرده و قبل از ارسال به وب سایتی که بازدید می کنید رمزگذاری می کند. به زبان ساده ، VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد ، به نظر می رسد شما در مکانی دیگر از آنچه واقعاً هستید واقع شده اید. به عنوان مثال ، اگر در آلمان زندگی می کنید و از طریق یک سرور VPN واقع در ایالات متحده به اینترنت متصل می شوید ، وب سایتی که بازدید می کنید فکر می کند که در ایالات متحده مستقر هستید.

این مزایای زیادی دارد. یکی از آنها این است که می توانید محدودیت های جغرافیایی ایجاد شده توسط سرویس های مختلف جریان را دور بزنید. به عنوان مثال ، Netflix محتوای بیشتری نسبت به سایر نقاط جهان در اختیار مشترکان آمریکایی خود قرار می دهد. بنابراین با اتصال آنلاین از طریق VPN آمریکا ، می توانید به فیلم ها و نمایش های تلویزیونی بیشتری دسترسی پیدا کنید.

VPN همچنین به شما امکان می دهد به سرویس های معروف مانند BBC iPlayer دسترسی پیدا کنید ، یک سرویس پخش جریانی رایگان با انبوهی از محتوای عالی که فقط در انگلستان در دسترس است. فقط از طریق یک سرور VPN انگلستان به اینترنت متصل شوید ، از www.bbc.co.uk/iplayer بازدید کنید و شروع به تماشای نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود کنید

VPN ناشناس بودن کامل را به صورت آنلاین به شما می دهد. استفاده از آن سابقه مرور شما را از همه پنهان می کند – اگر ارائه دهنده VPN خط مشی ورود به سیستم ندارد – از جمله ISP شما. بله ، اگر از VPN استفاده نمی کنید ، ISP شما می تواند سابقه مرور شما را ببیند و گاهی اوقات می تواند آن را به اشخاص ثالث مانند تبلیغ دهندگان بفروشد ، این چیزی است که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این ، یک VPN اطلاعات شما را رمزگذاری می کند ، که هنگام مرور وب در یک شبکه عمومی مفید است – بعداً در مورد این موارد نیز بعداً.

هنگام تصمیم گیری درباره قابل اعتماد بودن یا نبودن VPN خاص ، تحقیق مهم است. کمی حفاری آنلاین کنید و بررسی کنید که نشریات مختلف و همچنین کاربران در این باره چه می گویند. همچنین اطمینان حاصل کنید که این شرکت در کشوری مستقر در زمینه حریم خصوصی آنلاین مانند چین یا روسیه مستقر نیست. هرگز نمی توانید مطمئن باشید که VPN به قول های خود پایبند است ، اما تحقیقات حداقل به شما آرامش می دهد.

  • ۰۰/۰۱/۳۰
  • love love

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید