عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین vpn رایگان برای آندروید

بهترین vpn رایگان برای آندروید

انتخاب VPN رایگان برای Android یا هر دستگاه دیگری همیشه ایده خوبی نیست. برخی از ارائه دهندگان سو bad نیت دارند و اطلاعات شخصی شما یا سابقه مرور شما (یا هر دو) را به بالاترین پیشنهاد فروش می دهند. به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می کنیم ماهانه برای خدمات معتبر VPN چند دلار بپردازید.

با این حال ، چند ارائه دهنده قابل اعتماد VPN وجود دارد که برنامه های رایگان ارائه می دهند ، اما آنها محدودیت های زیادی دارند. تقریباً همه آنها ماهانه داده ای به شما می دهند و حتی برخی به طور خودکار مکان را برای شما انتخاب می کنند. اگر این مسئله شما را آزار نمی دهد ، یک شبکه خصوصی مجازی رایگان ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

مرتبط: خرید vpn

ما بهترین سرویس های VPN رایگان Android را که می توانید دریافت کنید گردآوری کرده ایم که همه آنها در سیستم عامل های دیگر نیز موجود هستند. اما قبل از اینکه به لیست برویم ، ابتدا در مورد اینکه VPN چیست و چرا باید از آن استفاده کنید صحبت کنیم.

اگر قبلاً می دانید VPN چیست ، چگونه کار می کند و چرا باید از آن استفاده کنید ، در صورت تمایل از این بخش صرف نظر کرده و به پایین بروید تا لیست بهترین ارائه دهندگان را بررسی کنید. بقیه ، به خواندن ادامه دهید.

VPN – مخفف شبکه خصوصی مجازی – داده های شما را از طریق سرورهای خود هدایت کرده و قبل از ارسال به وب سایتی که بازدید می کنید رمزگذاری می کند. به زبان ساده ، VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد ، به نظر می رسد شما در مکانی دیگر از آنچه واقعاً هستید واقع شده اید. به عنوان مثال ، اگر در آلمان زندگی می کنید و از طریق یک سرور VPN واقع در ایالات متحده به اینترنت متصل می شوید ، وب سایتی که بازدید می کنید فکر می کند که در ایالات متحده مستقر هستید.

این مزایای زیادی دارد. یکی از آنها این است که می توانید محدودیت های جغرافیایی ایجاد شده توسط سرویس های مختلف جریان را دور بزنید. به عنوان مثال ، Netflix محتوای بیشتری نسبت به سایر نقاط جهان در اختیار مشترکان آمریکایی خود قرار می دهد. بنابراین با اتصال آنلاین از طریق VPN آمریکا ، می توانید به فیلم ها و نمایش های تلویزیونی بیشتری دسترسی پیدا کنید.

VPN همچنین به شما امکان می دهد به سرویس های معروف مانند BBC iPlayer دسترسی پیدا کنید ، یک سرویس پخش جریانی رایگان با انبوهی از محتوای عالی که فقط در انگلستان در دسترس است. فقط از طریق یک سرور VPN انگلستان به اینترنت متصل شوید ، از www.bbc.co.uk/iplayer بازدید کنید و شروع به تماشای نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود کنید

VPN ناشناس بودن کامل را به صورت آنلاین به شما می دهد. استفاده از آن سابقه مرور شما را از همه پنهان می کند – اگر ارائه دهنده VPN خط مشی ورود به سیستم ندارد – از جمله ISP شما. بله ، اگر از VPN استفاده نمی کنید ، ISP شما می تواند سابقه مرور شما را ببیند و گاهی اوقات می تواند آن را به اشخاص ثالث مانند تبلیغ دهندگان بفروشد ، این چیزی است که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این ، یک VPN اطلاعات شما را رمزگذاری می کند ، که هنگام مرور وب در یک شبکه عمومی مفید است – بعداً در مورد این موارد نیز بعداً.

هنگام تصمیم گیری درباره قابل اعتماد بودن یا نبودن VPN خاص ، تحقیق مهم است. کمی حفاری آنلاین کنید و بررسی کنید که نشریات مختلف و همچنین کاربران در این باره چه می گویند. همچنین اطمینان حاصل کنید که این شرکت در کشوری مستقر در زمینه حریم خصوصی آنلاین مانند چین یا روسیه مستقر نیست. هرگز نمی توانید مطمئن باشید که VPN به قول های خود پایبند است ، اما تحقیقات حداقل به شما آرامش می دهد.

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vps با ip ثابت

خرید vps با ip ثابت

خرید vps با آی پی ثابت

خرید vpn با ip ثابت

خرید vps با ip ثابت
خرید vps با ip ثابت

تعداد زیادی میزبان وب و طبقات میزبانی آنها می تواند یافتن یک طرح خرید vps با ip ثابت که درست است را برای شما دشوار کند. این اتفاق گاهی اوقات می افتد زمانی که وب سایت شما بیش از آنچه میزبانی مشترک ساده ارائه می دهد نیاز به قدرت دارد ، اما شما نمی خواهید از میزبانی اختصاصی گران قیمت استفاده کنید. حد وسط بین این دو میزبان سرور خصوصی مجازی (VPS) است.

میزبانی VPS حاوی بهترین عناصر میزبانی مشترک و خدمات میزبانی اختصاصی است. مانند میزبانی مشترک ، میزبان VPS وب سایت شما را روی سروری قرار می دهد که سایت های دیگری نیز روی آن قرار دارند. تفاوت؟ سایت های کمتری در هر سرور وجود دارد و وب سایت شما منابع اختصاصی خود را دریافت می کند (مانند میزبانی اختصاصی). این سایت ها هزینه اجرای بر روی سرور را تقسیم می کنند ، که منجر به شارژ ماهانه یا سالانه می شود که کمتر از برچسب نسبتاً بالای میزبانی اختصاصی است.

هزینه خرید میزبانی VPS با ip ثابت چقدر است؟
در نتیجه ماهیت ترکیبی میزبانی VPS ، هزینه آن کاملاً به اندازه هزینه میزبان مشترک نیست ، اما تقریباً به اندازه هزینه میزبان اختصاصی نیست. بسته به پیکربندی شما می توانید انتظار داشته باشید که ماهیانه 20 دلار تا 100 دلار بپردازید. از طرف دیگر ، میزبانی وب مشترک ، میزبانی بسیار ارزان است. شما می توانید با پرداخت کمتر از 10 دلار در ماه فروشگاه راه اندازی کنید. میزبانی وب اختصاصی معمولاً 100 دلار در ماه یا بیشتر به شما پس می دهد.

اکثر میزبان های VPS با آی پی ثابت فقط سرورهایی را اجرا می کنند که سیستم عامل های مبتنی بر Linux دارند. برای پیدا کردن میزبانی VPS مبتنی بر ویندوز ، باید کمی حفاری کنید. توجه به این نکته مهم است اگر قصد دارید نرم افزاری را اجرا کنید که به محیط سازگار با مایکروسافت نیاز دارد. گفته شد ، میزبانی VPS مبتنی بر لینوکس چند دلار پس انداز می کند. قیمت سرورهای لینوکس معمولاً 10 تا 20 دلار کمتر از سرورهای ویندوز است.

اگر شما آن را در یک محیط VPS با ای پی ثابت میزبانی کنید ، سایت شما منابعی را با سایت های همسایه به اشتراک نمی گذارد ، همان شیوه ای که با میزبانی مشترک دارد. در واقع ، سایت شما در یک قسمت سرور تقسیم شده زندگی می کند که دارای سیستم عامل ، فضای ذخیره سازی ، RAM و ماهانه انتقال داده های خود است ، بنابراین می توانید انتظار عملکرد بهتر و پایدار سایت را داشته باشید. سایتهایی که سرور خود را با آنها به اشتراک می گذارید بسیار کمتر از سایتی که در یک سایت مشترک وجود دارد ، روی سایت شما تأثیر می گذارند – یا حتی به طور کلی آن را از بین می برند. با این حال ، دانستن نحوه کار تنظیمات VPS فقط اولین قدم است. شما هنوز هم باید خود را با ویژگی های اساسی لازم برای ساخت یک وب سایت میزبان VPS جامدادی آشنا کنید.

ویژگی های میزبانی VPS که شما نیاز دارید
به محض ثبت نام دامنه وب سایت خود ، وقت آن است که شروع به انتخاب مشخصات سرور خود کنید. میزبان وب معمولاً چندین برنامه VPS ارائه می دهد که دارای مقادیر مختلفی از قابلیت ایمیل ، RAM ، فضای ذخیره سازی ، قدرت پردازنده ، میزبانی دامنه و انتقال داده های ماهانه است. این برنامه ها معمولاً شامل سازندگان وب سایت هایی می شود که به شما اجازه می دهند بدون نیاز به کدگذاری زیاد – یا حتی هیچ گونه – سریع چهره خود را برای سایت خود ایجاد کنید. یک میزبان وب کامل باید حداقل 4 گیگابایت رم ، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی و حجم زیادی از انتقال داده ماهانه را ارائه دهد. اگر انتظار رشد قابل توجه وب سایت را دارید ، باید به دنبال میزبانی وب باشید که تا حد امکان پیشنهادات نامحدود داشته باشد. به عنوان مثال ، Hostwinds – گزینه ویرایشگران PCMag برای میزبانی VPS – ایمیل ، دامنه ها و انتقال داده های ماهانه نامحدود را ارائه می دهد. با این حال توجه داشته باشید که مانند تمام ارائه های خدمات نامحدود ، شما واقعاً باید چاپ خوب را بخوانید تا مطمئن شوید منظور شما از نامحدود چیست و منظور سرویس میزبانی از آن چیست.

صحبت از ایمیل و محدودیت ها ، شما می توانید تعداد نامحدودی حساب ایجاد کنید. اگر وب سایت شما رشد قابل توجهی داشته باشد ، از اینکه می توانید حسابهای ایمیل خود را بدون صرف هزینه اضافی مقیاس بندی کنید ، قدردانی خواهید کرد. میزبان وب به طور معمول مقدار ذخیره سازی هر حساب ایمیل را محدود می کند. به عبارت دیگر ، شما ممکن است بتوانید تعداد نامحدودی حساب ایمیل ایجاد کنید ، اما هر یک ممکن است دارای یک حافظه ذخیره سازی 10 گیگابایتی باشد. وقت بگذارید و پیشنهادات ایمیل میزبان وب بالقوه را بررسی کنید تا از محدودیت های پیام رسانی آن متعجب نشوید. باز هم ، بفهمید که خریدهای نامحدود ممکن است چیست.

به طور معمول ، یک سرویس میزبانی وب به شما امکان انتخاب یک هارد دیسک سنتی یا یک درایو حالت جامد را به عنوان رسانه ذخیره سازی وب سایت شما می دهد. هارددیسک های سنتی ظرفیت های بالایی دارند و قیمت پایین تری دارند اما به اندازه نمونه های SSD مقاوم نیستند. از طرف دیگر ، درایوهای حالت جامد اغلب سریعتر و قابل اطمینان تر از HDD هستند ، اما هزینه آنها بیشتر و ظرفیت ذخیره سازی کمتری دارند. تا زمانی که واقعاً به سرعت شتابزده احتیاج ندارید ، یک هارددیسک سنتی باید کار را تمام کند.

آیا قصد فروش محصولات یا خدمات را دارید؟ در این صورت ، شما می خواهید در یک سرویس میزبانی وب سرمایه گذاری کنید که لایه Secure Sockets (SSL) را ارائه می دهد. اتصال SSL اطلاعات مالی را که بین مرورگرهای وب کاربران و وب سایت شما جابجا می شود ، رمزگذاری می کند ، بنابراین از انتقال اطلاعات خرید محافظت می کند. برخی از شرکت های میزبان هنگام ثبت نام در یک برنامه میزبانی وب دارای گواهینامه SSL رایگان هستند ، در حالی که برخی دیگر نزدیک به 100 دلار هزینه دریافت می کنند. با خرید در اطراف خدماتی که برنامه های ارزان قیمت SSL را ارائه می دهند می توانید مقداری پس انداز کنید.

همچنین می خواهید تعیین کنید که چه مدت به میزبانی وب VPS نیاز دارید. اگر برای مدت زمان کوتاهی به میزبانی نیاز دارید – مثلاً کمتر از یک یا دو ماه – در صورت لغو میزبانی در مدت 60 روز ، معمولاً بازپرداخت دریافت خواهید کرد. این ضمانت های برگشت پول از میزبان وب به میزبان وب متفاوت است. به عنوان مثال ، شرکت X ممکن است 30 روز ضمانت استرداد پول ارائه دهد ، در حالی که شرکت Y ممکن است 90 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه دهد. مثل همیشه ، بهترین کار این است که از ویژگی هایی که متناسب با نیازهای میزبانی وب شما هستند خرید کنید.

وقت اضافه ، زمان خاموش
تمام ویژگی هایی که تا اینجا شرح داده ام برای تجربه میزبانی وب ارزشمند هستند ، اما هیچ یک از آنها با اهمیت حیاتی زمان کار سایت مطابقت ندارند. اگر سایت شما خراب باشد ، مشتریان یا مشتریان نمی توانند شما را پیدا کنند یا به محصولات یا خدمات شما دسترسی پیدا کنند. مهم نیست که این ویژگی ها چقدر عالی هستند یا خوب به نظر می رسند. اگر سایت شما خراب باشد ، ممکن است وجود نداشته باشد.

اخیراً ، ما نظارت بیشتر به روزرسانی رسمی را به روند بررسی خود اضافه کرده ایم ، و نتایج نشان می دهد که اکثر میزبانان وب کار بسیار خوبی در کار و نگه داشتن سایت ها دارند. حتی اگر همه موارد دیگر را به درستی به دست آورند ، سایتهایی که دارای مشکلات به روزرسانی هستند واجد شرایط امتیازات بالا نیستند. همه سرویس ها دچار فراز و نشیب می شوند ، گاهی اوقات به دلایلی خارج از توان آنها است. آن سایتهایی که نتوانند به موقع به این مشکل بپردازند ، بر این اساس مجازات می شوند.

آیا به میزبانی VPS با ip ثابت دنیاز دارید؟
اگر فضای سرور با قیمت مناسب می خواهید که وقتی سایت همسایه با افزایش بازدید زیاد مواجه شود ، صفحات را با سرعت حلزون بار نمی کند ، VPS گزینه خوبی برای تجارت شما است. ما بسیاری از سرویس های میزبانی VPS را بررسی کرده ایم و بهترین دسته را در این راهنما آورده ایم. اگر می خواهید وب سایت خود را با بنیادی حتی قوی تر بسازید و توانایی پرداخت این قبض را دارید ، باید به دنبال یک سرور اختصاصی باشید.

نمودار بالا به شما یک مرور سریع از ویژگی های ارائه شده در هر سرویس را می دهد ، در حالی که تاری های زیر به بررسی های کامل پیوند می دهد که به نظر می رسد عمیق تر است.

اگر به تازگی میزبانی وب را شروع کرده اید ، حتماً در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت مقدماتی را ببینید. از طرف دیگر ، اگر فکر می کنید آماده راه اندازی شرکت میزبانی وب خود هستید ، باید راهنمای ما را برای میزبانی نمایندگی بررسی کنید. بهترین دوره ها برای یادگیری نحوه ساختن وب سایت ، آموزش ویدیویی فوق العاده ای را برای افرادی که این سبک یادگیری را ترجیح می دهند ارائه می دهد.

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

vpn آی پی ثابت

vpn آی پی ثابت

شکی نیست که در مقایسه با ارائه دهندگان VPN ، با عبارت “vpn آی پی ثابت” روبرو شده اید. یک vpn آی پی ثابت غالباً به عنوان یک مزیت در لیست ویژگی های یک ارائه دهنده خدمات معرفی می شود. اما vpn آی پی ثابت چیست؟

داشتن یک IP اختصاصی چه مزایا و معایبی دارد؟ کدام VPN اختصاصی IP برای شما مناسب است؟ ما در مورد معنای این اصطلاحات ، معنی آنها برای شما و 10 بهترین VPN اختصاصی IP صحبت خواهیم کرد

vpn آی پی ثابت

vpn آی پی ثابت اختصاصی به این معنی است که شما همیشه آدرس IP را بدون در نظر گرفتن مکان خود حفظ کنید. این سرویس IP اختصاصی دارای یک آدرس IP استاتیک متمایز از IP محلی واقعی شما است ،این سرویس مناسب ترید در سایت ها و بایننس است بنابراین شما در اینترنت ایمن می مانید. این بدان معناست که تمام داده های شما از طریق آن IP ارسال می شود بدون اینکه هیچ گونه کنترل حریم خصوصی از بین برود و هیچ کس دیگری نمی تواند از آن آدرس IP استفاده کند.

مزیت استفاده از آدرس IP ثابت این است که شما را در استفاده از آن آدرس اختصاصی قفل نمی کند. در عوض ، می توانید بین آدرس های IP مشترک و اختصاصی در صورت لزوم و بسته به فعالیت های آنلاین خود جابجا شوید.

یک آدرس IP ثابت نیز به دلیل رفتار نامناسب کمتر در لیست آنلاین قرار می گیرد ، این امر انجام پرداخت آنلاین را آسان می کند و به شما کمک می کند تا از CAPTCHA طفره بروید. این IP های اختصاصی بیشتر مورد اعتماد هستند زیرا ردیابی آنها راحت تر است و می توان از آنها بطور همزمان در 2 دستگاه استفاده کرد.

اکثر ارائه دهندگان VPN به طور پیش فرض از IP مشترک استفاده می کنند. آدرس های آی پی مشترک ، به دلیل اینکه بیش از یک کاربر آنها را به اشتراک می گذارد ، یک ناشناس بودن نام عالی را به کاربران می دهد و برای انتقال فایل P2P بسیار مناسب است.

این اجازه می دهد تا هر کاربر متصل به آن سرور از یک آدرس IP مشترک استفاده کند ، که دارای برخی از مزایای امنیتی است. حتی با وجود این مزایای امنیتی ، استفاده از مزایای یک آدرس IP اختصاصی نیز عاقلانه است ، به ویژه هنگامی که به شما امکان می دهد در هنگام انتخاب بهترین ها را از هر دو جهان داشته باشید.

 

همچنین ببینید :

خرید vpn با ip ثابت

چرا باید از vpn آی پی ثابت استفاده کرد؟
از آنجا که گزینه IP مشترک در بسته های ارائه دهندگان VPN استاندارد است ، تعجب آور نیست که IP های اختصاصی کمتر درک می شوند. موارد مختلفی وجود دارد که IP های اختصاصی بهترین گزینه برای حفظ امنیت شما هستند. بیایید چند مورد از قوی ترین موارد را برای یک VPN اختصاصی IP مرور کنیم.

اتصال اینترنت ایمن
شبکه های تجاری معمولاً لیست هایی از آدرس های IP مجاز را برای جلوگیری از ورود غیرمجاز نگهداری می کنند. بنابراین ، آنها فقط اجازه می دهند که آدرس های IP در لیست های سفید وجود داشته باشد و آدرس های IP را در لیست های سیاه برای آدرس های IP که برچسب گذاری شده اند و فعالیت غیرقانونی دارند ، مجاز نمی دانند.

VPN های اختصاصی IP با اطمینان از کنترل فعالیت مرتبط با آدرس IP خود ، به شما کمک می کنند تا در این لیست های سفید باقی بمانید. به این ترتیب ، همه می توانند با خیال راحت از هر کجا به شبکه های تجاری وصل شوند تا به منابع و اطلاعات تجاری دسترسی داشته باشند.

مدیریت اعتبار آنلاین
IP VPN اختصاصی به شما امکان می دهد هرگز نگران ممنوعیت ورود به سایتها یا انجمنهای آنلاین به دلیل فعالیتهای غیرقانونی دیگران با استفاده از همان VPN نباشید. این آدرس IP تحت کنترل و نظارت شما باقی می ماند تا شهرت آنلاین شما به دلایلی که شما از آن مطلع نیستید هرگز مورد سوlied استفاده قرار نگیرد.

ورود آسان تر
برخی از وب سایت ها مانند ایمیل و سایت های مستقر در تجارت هنگام ورود به سیستم آدرس IP شما را بررسی می کنند. اگر تغییرات مکرر IP تأیید هویت شما را به چالش بکشد ، می توانید ورود به سیستم را محدود کنید. با این وجود یک IP اختصاصی VPN می تواند آن را تغییر دهد زیرا هر بار که وارد آن شبکه می شوید آدرس IP خود را حفظ خواهید کرد.

کار از راه دور
لیست سفید IP با افزایش کارکرد از راه دور و تنظیمات BYOD (دستگاه خود را بیاورید) بسیار مهم است. این شرایط کار ، کار را آسان تر از هر زمان دیگری انجام می دهد اما مشاغل را در معرض تهدیدهای جدید قرار می دهد. آدرس های IP اختصاصی ، چون خصوصی هستند ، بسیار کمتر در لیست سیاه قرار می گیرند. یک IP VPN اختصاصی هنگام استفاده از رایانش ابری ، پایگاه داده کسب و کار و اتصال خود را ایمن نگه می دارد.

ترید در سایت های ترید و بایننس

اگر ترید آنلاین انجام دهید ، ممکن است هر بار از طریق VPN در مکان های مختلف مجازی ظاهر شوید. بایننس و سایت های ترید تمایل دارند این مورد را به عنوان مشکوک پرچم گذاری کنند و ممکن است شما را از حساب خود خارج کنند. استفاده از VPN با یک آدرس IP اختصاصی ثابت می تواند به شما کمک کند تا هر بار در همان مکان ظاهر شوید و از این مشکلات تأییدهای تکراری جلوگیری کنید. IP VPN اختصاصی با محدود کردن دسترسی به آدرس IP ثابت شما ، امنیت حساب ترید آنلاین شما را تضمین می کند.

کاهش زمان تأخیر بازی
با تغییر IP پویا ، سرورها می توانند یک زمان تاخیر را تجربه کنند ، که اگرچه کوتاه است ، اما می تواند امتیاز و تجربه بازی شما را از بین ببرد. با این وجود یک IP VPN اختصاصی با یک آدرس IP ثابت که این تغییر را تجربه نمی کند ، این خطر را کاهش می دهد و این مدت زمان تأخیری را که اطلاعات را پاک می کند ایجاد نمی کند.

راه اندازی سرور
هنگام تنظیم پروتکل انتقال یا انتقال فایل (FTP) ، یک IP VPN اختصاصی مفید است زیرا از آدرس IP ثابت استفاده می کند. با اتصال رمزگذاری شده VPN اختصاصی IP ، یک ISP نمی تواند از فعالیت های آنلاین جاسوسی کند. در واقع ، آنها اجرای پرونده یا سرورهای وب را در اتصالات اینترنت خانگی ممنوع می کنند. امنیت سرور نیز با دسترسی محدود FTP به آدرس IP ثابت افزایش می یابد.

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

ارور 5027 کال اف دیوتی

ارور 5027 کال اف دیوتی

ارور 5027 کال اف دیوتی

علت اجرا نشدن بازی کال اف دیوتی موبایل

از امروز شاهد ارور 5027 کال اف دیوتی در گوشی های موبایل و call of duty mobile هستیم

گزارش ها حاکی از تحریم کالاف دیوتی موبایل از سوی اکتیویژن یا فیلتر شدن کالاف دیوتی موبایل در ایران است با این حال علت دقیق اجرا نشدن بازی کال اف دیوتی موبایل هنوز مشخص نیست و همچنین گزارش هایی داریم از کاربرانی که با عوض کردن ای پی خود و وصل شدن به vpn یا خرید فیلتر شکن و وصل شدن با ان به مشکل خورده اند و اکانت انها بن شده است

تنها راه در حال حاضر استفاده از سرویس vpn با ip ثابت است

متن این اررور دقیقا این است :

5027 error call of duty mobile

 

پس از انتشار Call of Duty: Mobile جدید ، بسیاری از بازیکنان خارج از ایران به روز رسانی می کنند که هنگام انجام این بازی با یک مشکل اساسی روبرو هستند. من همچنین یک مقاله اختصاصی در مورد این مشکل نوشتم اما به راه حل آن اشاره نکردم. اما بیایید به طور خلاصه در مورد مشکلی که پس از بروزرسانی Call of Duty: Mobile رخ داده است ، صحبت کنیم.

COD Mobile سرویس VPN را برای دسترسی به سرورهای بازی ممنوع کرد! اکنون بازیکنان دیگر نمی توانند از سرویس VPN برای انجام این بازی از خارج از ایران استفاده کنند. اگر سعی کنید هنگام استفاده از VPN به سرورهای بازی دسترسی پیدا کنید ، کد خطای “5027” دریافت خواهید کرد.

اما سوال این است که چگونه Call of Duty: Mobile را پس از به روزرسانی v1.0.2 بازی کنیم؟ یا چگونه کد خطای 5027 را در Call of Duty: Mobile حل کنیم؟

اگرچه ، Call of Duty: Mobile devs استفاده از VPN را محدود کردند ، آنها سرور رسمی Discord را به این منظور بردند که می توان از چندین ترفند بای پس برای انجام بازی در خارج از ایران استفاده کرد.

ارور 5027 کال اف دیوتی

نتیجه گیری کلی درباره حریم کالاف دیوتی موبایل :

تحریم کالاف دیوتی موبایل موضوع درستی نیست چرا که در هند نیز این اررور مشاهده میشود و کاربران نمی توانند به سرور های کال اف دیوتی وصل شوند .

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn مخصوص کالاف دیوتی موبایل

 

همانطور که میدانید با تغییرات جدید بازی کال اف دیوتی موبایل کاربرانی که ریجن هند یا دیگر کشور ها را داشتند برای اتصال به سرور های کالاف دیوتی باید از وی پی ان و فیلتر شکن استفاده کنند و فیلتر شکن قوی و مخصوص برای بازی call of duty mobile یکی از معضل های بزرگ است .

در اینجا یک ترفند بای پس وجود دارد که می توانید برای دور زدن کد خطای 5027 استفاده کنید و می توانید این بازی را در خارج از هند انجام دهید: –

یک برنامه VPN تلفن همراه وجود دارد که نام آن “vpn baz” است. این برنامه VPN را از پیوند موجود در زیر بارگیری کنید: –

لینک بارگیری VPN: خرید vpn

تبلیغات
مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید: –

File Manger را باز کنید
روی پرونده vpn baz.apk کلیک کنید.
اگر هنوز آن را فعال نکرده اید ، با رفتن به تنظیمات> ایمنی و حریم خصوصی> نصب برنامه ها از منابع ناشناخته ، اجازه نصب منابع ناشناخته را بدهید.
منتظر بمانید تا نصب کامل شود.
اکنون برنامه UFO VPN را باز کرده و همه برنامه های دارای پس زمینه را ببندید.
اکنون بر روی گزینه انتخاب مکان کلیک کنید.
پس از آن مکانی را پیدا کنید که به عنوان Call of Duty نامگذاری شده است: تلفن همراه> CODM هند (عکس در زیر ارائه شده است)
فقط آن گزینه را انتخاب کنید و بازی خود را باز کنید.
اکنون کد خطای “5027” را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و می توانید Call of Duty: Mobile را از هر منطقه ای بازی کنید.

 

Call of Duty Mobile یک بازی رایگان است که به طور انحصاری برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. این یک بازی شوتر است که اولین بار سال گذشته منتشر شد که دارای حالت چند نفره و حالت جنگ رویال است. شما می توانید بازی را به صورت انفرادی انجام دهید و یا با دوستان خود ترکیب کنید. برای تبدیل شدن به بازیکن شماره یک این بازی مهارت و استراتژی لازم است.

رفع کد خطای 5027 در Call of Duty Mobile
این یکی از کدهای خطای رایجی است که بازیکنان می توانند هنگام استفاده از VPN تجربه کنند. یکی از ویژگی های VPN پوشاندن مکان واقعی شماست ، با این وجود این بازی برای کاهش تأخیر بازی به مکان شما نیاز دارد تا شما را به نزدیکترین سرور متصل کند. مکان شما همچنین برای تعیین اینکه آیا شما باید در سرورهای Global (Activision) یا سرورهای جنوب شرقی آسیا (Garena) بازی کنید ، مورد نیاز است. در اینجا کاری است که باید برای رفع این مشکل انجام دهید.

خاموش کردن VPN برای رفع کد خطای 5027
اگر از VPN استفاده می کنید و این کد خطا را تجربه می کنید ، باید این ویژگی را در دستگاه خود غیرفعال کنید.

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه

اتصال VPN را غیرفعال کنید

روی تنظیمات ضربه بزنید.
می توانید این کار را با کشیدن انگشت از صفحه اصلی به سمت بالا و سپس ضربه زدن روی نماد تنظیمات انجام دهید.

  • love love
  • ۰
  • ۰

کلاب هاوس فیلتر شد

فیلتر شدن کلاب هاوس

کلاب هاوس فیلتر شد

 

همانطور که میدانید از روز های گذشته دسترسی به برنامه کلاب هاوس در اینترنت اپراتور های موبایل غیر ممکن شده است و همین ضرورت به وجود امده است که خرید فیلتر شکن برای کلاب هاوس از اهمیت بالایی برخوردار است برای خرید همچنین در سایت ما دانلود کلاب هاوس برای اندروید نیز موجود است که میتوانید با سرچ در سایت به این موضوع برسید .

 

کلاب هاوس در ایران فیلتر شد حالا چگونه وارد کلاب هاوس شویم؟

همچنین ببینید :

طریقه عضویت در کلاب هاوس

کد دعوت کلاب هاوس

کلاب هاوس فیلتر شد

 

فقط بخش کوچکی از جمعیت ایران به Clubhouse دسترسی داشتند ، که به طور مشهور به کاربران بالقوه نیاز دارد تا دعوت نامه دسترسی داشته باشند. در ایران دسترسی بیشتر محدود شد زیرا کاربران به آیفون ثبت شده در خارج از کشور نیاز داشتند. با این وجود ، پس از اینکه این برنامه برنامه را در 8 فوریه در دسترس قرار داد ، ایران به سرعت اقدام به فیلتر کردن Clubhouse کرد .

هزاران کاربر ایرانی ناگهان در اوایل عصر پنج شنبه نتوانستند به Clubhouse دسترسی پیدا کنند. در داخل گروه های تلگرام ، کاربران کلاب هاوس برای گزارش وضعیت و کمک به یکدیگر در راه های بازگشت به برنامه صوتی زنده قرمز عجله داشتند.

فیلتر شدن کلاب هاوس یا کلاب هوس در ایران هنوز به صورت رسمی توسط مقامات تایید نشده بلکه تکذیب نیز شده است و باید منتظر ماند که ایا این واقعا یک اختلال است ؟ یا فیلترینگ

فیلتر شدن کلاب هاوس

vpn baz آموخت ، با استفاده از یک ابزار دور زدن و خرید vpn مانند یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) ، برخی از کاربران در ایران موفق به دسترسی مجدد به Clubhouse شدند. برخی از ویژگی ها قادر به شنیدن و صحبت کردن با VPN خاموش خود هستند ، به شرطی که از طریق VPN وارد اتاق شده باشند. رحد باز قبلا گزارش داده بود ، Agora ، که از ایالات متحده و چین فعالیت می کند ، SDK را فراهم می کند که تعامل صوتی زنده Clubhouse را تأمین می کند.

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn like

دانلود vpn like برای اندروید

خرید وی پی ان لایک

 

vpn like با رابط کاربر پسند پیدا کنید:

راه اندازی و رابط کاربری در بسیاری از خرید vpn با ip ثابت می تواند کاملاً پیچیده باشد. بنابراین ، اگر اهل فن و فن نیستید و نمی خواهید خود را برای پیکربندی VPN به دردسر بیندازید ، مهم است که یکی را پیدا کنید که روش های ساده و یک سیستم عامل کاربر پسند را ارائه دهد.

برخی از خرید vpnlike برای کامپیوتر یک تنظیم مجازی را ارائه می دهند ، بنابراین شما هرگز مجبور نیستید انگشت خود را بلند کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که مکان های مهم شما تحت پوشش قرار گرفته اند:
تعداد سرورها و مکانها می تواند عامل تعیین کننده برخی از خرید vpn لایک باشد.

اگر در کشوری با جمعیت کمتر یا توسعه یافته زندگی می کنید یا می خواهید مدتی به آنجا سفر کنید یا به آنجا زندگی کنید ، به یک خرید vpn مادام العمر نیاز دارید که دارای سرورهایی در آن مکان یا اطراف باشد.

چین به دلیل خدمات محدود اینترنت مشهور است و داشتن خرید وی پی ان لایک که می تواند به طور موثر با سانسور و محدودیت های آنها مقابله کند ، در صورت زندگی یا کار در آنجا ضروری است.

خرید vpn like
خرید vpn like

 

 

تصمیم بگیرید که چه برنامه پرداختی را ترجیح می دهید
همیشه هنگام جستجوی خرید vpn پرسرعت توجه به پرداخت مهم است. قیمت ها بسته به ویژگی های لایک vpn و مدت اشتراک متفاوت هستند.

نحوه پرداخت شما نیز مهم است. برخی از پشتیبانی vpn like سیستم های پرداخت کاملاً ناشناس مانند BitCoin را ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهد کارت های هدیه بخرید تا از استفاده شخصی اطلاعات خودداری کنید.

در حالی که خرید vpn like رایگان وسوسه انگیز هستند ، ما توصیه نمی کنیم از آن استفاده کنید. حتی اگر هزینه آن را با پول پرداخت نکنید ، هزینه آن را به روش دیگری پرداخت خواهید کرد ، خواه این تبلیغات ، محافظت غیر قابل اعتماد یا پخش جریانی بی کیفیت باشد.

اگر قیمت مشکلی است ، استفاده از تخفیف و کوپن عالی را در نظر بگیرید.

به دنبال یک خرید vpn با خدمات مشتری مطمئن باشید
یکی از مهمترین و مهمترین فاکتورهای VPN که نادیده گرفته می شود این است که ارائه دهنده خدمات 24 ساعته به مشتری ارائه دهد.

لینک دانلود vpn like برای اندروید همیشه تغییر می کنند ، و مهم این است که شما به راحتی می توانید با کسی تماس بگیرید که به شما در هر گرفتاری که بخورد کمک می کند.

ما VPN هایی را که گپ مستقیم ارائه می دهند ترجیح می دهیم پاسخ دادن به ایمیل ها و بلیط ها – اگر نه روزها – طول بکشد.

 

اطمینان حاصل کنید که شامل ضمانت برگشت وجه است
ضمانت برگشت پول راهی عالی برای اطمینان از گیر نکردن با محصولی که نمی خواهید.

اگر اتفاقاً پشتیبانی vpn like را انتخاب کردید اما تصمیم گرفتید که مورد مناسبی برای شما نیست ، خارج شدن از قرارداد می تواند مسئله بزرگی باشد.

به دنبال یک VPN باشید که وعده پرداخت پول شما در مدت زمان مشخصی را بدهد ، بنابراین شما تا پایان قرارداد خود موظف نیستید با آن بمانید. همه خرید وی پی ان لایک برتر ما یک دوره آزمایشی رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.

گول این را نخورید که همه VPN ها خدمات یکسانی را ارائه می دهند.

تشخیص اینکه برای چه چیزی به VPN نیاز دارید و تصمیم گیری در مورد ویژگی های مهم برای شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید.

اگر وقت ندارید از طریق صدها VPN موجود جستجو کنید ، خرید vpnlike برای کامپیوتر پیشنهادی ما با اکثر دستگاه ها سازگار است ، در هزاران مکان سرور دارند ، برنامه های پرداخت عالی و خدمات مشتری ارائه می دهند و همه شامل ضمانت بازگشت پول هستند.

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn پرسرعت برای اندروید

آدرس جدید speed vpn

محافظت از اتصال به اینترنت در حالی که در خانه یا کامپیوتر خود هستید از اهمیت بالایی برخوردار است.

متاسفانه به دلایل تحریم ها و فیلتر شدن سایت ها در ایران شما حتما با یک vpn پرسرعت نیاز دارید و باید برای خرید vpn پرسرعت از یک سایت معتبر اقدام کنید . پیشنهاد ما به شما وی پی ان باز است اما سرویس هایی دیگری همچون speed vpn هم وجود دارند که ادرس جدید آن از سایت قابل دسترسی است

اگر از موبایل اندروید استفاده می کنید ، هر وقت به اینترنت متصل شدید باید از VPN استفاده کنید.

بیایید درباره این که چه فیلتر شکنی پرسرعت تر است صحبت کنیم ، سپس بهترین VPN ها را برای تلفن های Android بحث کنیم. ما معیارهای انتخاب خود را مرور می کنیم ، سپس توصیه های خود را ارائه می دهیم.

همجنین ببینید :

خرید vpn پرسرعت

چرا باید برای اندروید vpn بخریم ؟ 

دقیقاً مانند ترافیکی که از طریق کامپیوتر منزل یا محل کار خود ارسال می کنید ، از ترافیکی که از تلفن می فرستید باید محافظت شود. VPN این محافظت را ایجاد می کند.

برای توضیحات دقیق ، به راهنمای کامل VPN برای مبتدیان مراجعه کنید. به طور خلاصه ، با استفاده از VPN در Android خود:

IP خود را پنهان کنید تا بتوانید ناشناس و خصوصی بمانید
محدودیت های جغرافیایی را دور می زند (به خصوص برای پخش Netflix ، Hulu ، Youtube و غیره مفید است …)
به ایمن و مطمئن نگه داشتن اطلاعات شخصی شما کمک می کند
از ناشناس بودن شما در جاسوسی آنلاین و آنلاین محافظت می کند
شاید فکر نکنید که دلیلی برای پنهان کردن ترافیک اینترنتی ناشی از تلفن خود دارید ، اما به یاد داشته باشید که از آن متن ، عکس و ایمیل ارسال می کنید. آیا می خواهید شخصی در مورد آن ها جاسوسی کند؟ حتی اگر چیزی را به خصوص خصوصی ارسال نکنید ، بازهم نمی خواهید کسی جوسازی کند.

بنیاد Electronic Frontier استفاده از VPN ها را برای جلوگیری از نظارت توسط ISP خود توصیه می کند. همین امر در مورد ارائه دهنده داده تلفن همراه شما کاملاً صادق است و به همان دلایل مشابه.

مطمئناً دلایل دیگری نیز برای استفاده از VPN وجود دارد ، اما این محبوب ترین ها هستند. مرور محافظت شده برای پخش جریانی و تورنت از تلفن شما بسیار مهم است ، اما مزایای امنیتی به تنهایی ارزش راه اندازی VPN را دارد.

 

بهترین نرم افزار های vpn پرسرعت برای اندروید و کامپیوتر :

۱- vpn baz :

بهترین سرویس اتصال به فیلتر شکن پرسرعت استفاده از سرویس های پرقدرت شرکت وی پی ان باز است که به شما سرعت زیاد همراه با توانایی عدم نشان دادن ای پی واقعی در تحریم ها را دارد

این نمودار تعداد نظرات و رتبه کاربران به vpn باز است :

خرید vpn پرسرعت

بهترین گزینه برای خرید vpn پرسرعت سرویس های وی پی ان باز است

۲- speed vpn :

دومین فیلتر شکن پیشنهادی ما استفاده از سرویس های پرقدرت شرکت اسپید وی پی ان است . این سرویس speed vpn  برای کاربرانی توصیه میشود که برای ترید و vpn با ip ثابت نیاز ندارند و فقط برای دیدن ویدیو و وبگردی از فیلتر شکن اسفتاده میکنند

۳- تیک نت :

سرویس های شرکت tiknet برای استفاده کاربران ویندوز پیشنهاد میشود و این شرکت برنامه کامل و جامع کامپیوتر را ارایه می دهد . فیلتر شکن تیک نت یکی از فیلتر شکن های قوی وجود در بازار است .

 

همچنین سرویس های وی پی ان باز و تیک نت سرویس vpn رایگان تست هم ارایه میدهند .

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn با ip ایران

خرید vpn ایران

خرید vpn با ip ثابت

خرید vpn پرسرعت

همانند بسیاری از کشور های جهان ، در ایران اینترنت فیلتر می شود.

من واقعاً نمی خواهم به جزئیات زیادی در مورد VPN بپردازم زیرا اگر این مقاله را پیدا کردید ، می دانید که خرید vpn ایران برای چه کاری استفاده می شود.

معمولاً بیشتر مردم در سراسر جهان به دلایل زیر از VPN استفاده می کنند:

برای ایمنی: زیرا مانع از سرقت اطلاعات خصوصی شما توسط هکرها می شود ، به ویژه هنگامی که از یک شبکه Wi-Fi عمومی استفاده می کنید. به همین دلیل بیشتر افراد از VPN استفاده می کنند.
برای اتصال به کشور دیگری: خرید vpn با ip ثابت به شما امکان می دهد کشوری را که می خواهید از آنجا متصل شوید انتخاب کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که در جاده هستم ، که اساساً 11 ماه در سال است ، همیشه سعی می کنم به یک سرور اسپانیایی متصل شوم ، بنابراین وقتی در Google جستجو می کنم یا می خواهم Vpn مخصوص ایران را تماشا کنم ، همیشه نتایج دلخواه را می گیرم. به عنوان یک مسافر ، این دلیل می شود که می خواهید از VPN در ایران استفاده کنید.
با اتصال به سرور از کشوری دیگر ، می توانید تمام سایت ها و سرویس های مسدود شده در ایران را مرور کنید.

به عنوان مثال ، اگر به سروری واقع در آلمان متصل شوید ، می توانید از Facebook در ایران استفاده کنید زیرا در آلمان Facebook مسدود نشده است.

آنچه در هنگام انتخاب خرید vpn پرسرعت باید به دنبال آن باشید:
اگر به وب سایت های دیگر نگاه کنید ، خواهید دید که ، هنگام صحبت در مورد VPN ، آنها از نام های بسیار پیچیده ای مانند کوئری های DNS ، پروتکل های PPTP و موارد قابل فهم از این قبیل استفاده می کنند.

آنها می خواهند بیش از حد حرفه ای و با فن باشند ، اما ، به طور جدی ، برای اهداف سفر ، مانند استفاده از فیس بوک در ایران یا تماشای Netflix ، نیازی به دانستن هیچ یک از این موارد نیست.

واقعیت این است که من نه یک گیک کامپیوتر هستم و نه یک مهندس کامپیوتر و در هر صورت ، نمی خواهم زندگی شما را پیچیده کنم ، به همین دلیل است که من VPN های مختلف را بر اساس معیارهای زیر طبقه بندی کرده ام ، که همه می توانند آی پی ایران برای خارج از کشور رایگان درک کنند :

  • قیمت
  • امنیت
  • سرعت (VPN باعث کند شدن اتصال شما می شود)
  • تعداد کشورها و سرورهایی که می تواند به آنها متصل شود
خرید vpn ایران
خرید vpn ایران

از بین VPN های معتبر ، speed vpn ارزان ترین بازار است ، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای مسافران ارزان قیمت باشد.

دلیل این که این VPN از چنین شهرت خوبی برخوردار است این است که با بیش از 100 سرور ، از یک سطح امنیتی برجسته با ویژگی های رمزگذاری قوی برخوردار است.

علاوه بر این ، برخی از تست های سرعت نشان داده اند که ، بعضی اوقات ، حتی سریعتر از خرید vpn با ip ثابت است ، بنابراین با این قیمت ، چرا باید خرید vpn ایران دیگری بخرید؟

خوب ، دلیل آن متناقض بودن سرعت خرید vpn برای کامپیوتر است ، به این معنی که یک روز شما می توانید یک فیلم را با سرعت کامل بارگیری کنید و روز دیگر ، می توانید یک قسمت Netflix را از طریق یک صفحه فوق العاده پیکسلی تماشا کنید.

مثل همیشه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید اما یک بار دیگر با این قیمت ، VPN بهتری پیدا نخواهید کرد.

البته Vpn مخصوص ایران رایگان وجود دارد اما اینها معایب زیر را دارند:

  • سرعت کم
  • معمولاً فقط روی تلفن همراه کار نمی کنند
  • آنها ایمن نیستند
  • تبلیغات فراوان
  • کشور یا سرور را نمی توان انتخاب کرد اما آنها یکی را به طور تصادفی اختصاص می دهند
  • آنها ممکن است اطلاعات شخصی شما را بدزدند
  • من شخصاً در گذشته از چند VPN رایگان استفاده کرده ام اما به من اعتماد کنید که در نهایت ، می فهمید که ایده خیلی خوبی نیست ، اصلاً.

با این حال کاملاً به خود شما بستگی دارد.

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn گیمینگ

خرید vpn گیمینگ

خرید vpn چند کاربره

خرید vpn با ip ثابت

خرید vpn گیمینگ

 بهترین VPN برای بازی اندروید و یا با ip ثابت چیست ؟ بهترین فیلتر شکن برای کاهش پینگ کدام است ؟ برای مبتدیان ، باید سریع باشد. سرمایه گذاری خوبی روی چیزی نیست که فقط باعث کند شدن اتصال شما در حین آتش سوزی شود ،  ثانیا ، باید به همان اندازه ایمن باشد که مطمئن باشد اطلاعات بازی شما را نمی دزدد. ما VPN هایی را در زیر برای شما جمع آوری کرده ایم :

اگر هیچ یک از اینها منطقی نیست ، بیایید یک ثانیه عقب برویم. VPN به معنای “شبکه خصوصی مجازی” است و برای رمزگذاری ارتباطات آنلاین شما سخت کار می کند – اساساً اطلاعات شما را از چشم کنجکاو دور می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا پینگ خود را کاهش دهید . این جایی است که محتوا در بخشهای خاصی از جهان در دسترس نیست ، معمولاً به دلیل مشکلات حقوق. غلبه بر آن به چند دلیل مفید است. به عنوان مثال ، اگر تعطیلات هستید و می خواهید در یک برنامه تلویزیونی که قادر به تماشای آن در خانه هستید اما در خارج از کشور برنامه VPN ضروری است.

با این وجود چه ارتباطی با بازی دارد؟ خوب ، اگر بخواهید چند نفره بازی کنید اما نتوانید مخالفان کافی در منطقه خود پیدا کنید ، VPN ممکن است مفید باشد.یا در ایران شما همیشه مشکل فیلتر شدن بازی ها و یا بالا بودن پینگ را دارید  اگر در ایران مستقر هستید و می خواهید از Steam استفاده کنید VPN ها نیز بسیار مفید هستند. شما می توانید آن را از طریق یکی از گزینه های زیر مدیریت کنید. مطمئناً توصیه نمی کنیم برای بهبود سرعت اتصال در بازی VPN تهیه کنید (این می تواند نتیجه عکس داشته باشد) ، اما آنها قطعاً مزایای خود را دارند.

بنابراین ، آیا برای بازی به VPN نیاز دارید؟ بله ، ویژگی عمیق ما به شما کمک خواهد کرد. و اگر به دنبال خرید vpn با ip ثابت هستید ما شما را کمک میکنیم . همچنین میتوانید از سایت اقدام به خرید فیلتر شکن نمایید .

 

چه چیزی بهترین VPN بازی را ایجاد می کند؟
اگر قصد دارید از سرویس انتخابی خود به عنوان VPN بازی استفاده کنید ، سرعت احتمالاً در اولویت خواهد بود –  بهترین VPN بازی امروز ExpressVPN است ، به لطف سرعت عالی ، زمان پینگ کم ، به علاوه ویژگی های قدرتمند حریم خصوصی و برنامه های ساده برای انواع دستگاه ها. این یک ترکیب برنده است.

اگر می خواهید به بازی های مسدود شده جغرافیایی دسترسی پیدا کنید یا در سرورهای منطقه ای مختلف بازی کنید ، اطمینان از انتخاب VPN با شبکه گسترده ضروری است. باز هم ، ExpressVPN در اینجا با بیش از 3000 سرور در 94 کشور برتر است و با یک برنامه عالی برای روترها ، می توانید از PS4 ، Xbox ، Switch یا هر دستگاه دیگری که به وب متصل می کنید از throttling خودداری کنید.

همچنین ، با محبوبیت بیشتر بازی های موبایل در سراسر جهان ، داشتن برنامه های عالی VPN مخصوص بازی های موبایل ضروری است. به علاوه ، داشتن یک طیف گسترده ای از سرگرمی در زمان خاموش بودن ما بسیار خوب است ، بنابراین مطمئن شوید که می توانید به همه سرویس های پخش جریانی موردنیاز دسترسی داشته باشید.

در زیر بیشتر در مورد اینکه چرا ExpressVPN بهترین VPN بازی در بازار است بیشتر خواهیم کاوش و همچنین به نزدیکترین رقبای آن خواهیم پرداخت تا ببینیم بهترین گزینه برای شما چیست.

خرید vpn گیمینگ

 

تعجب نمی کنیم که ExpressVPN در هنگام VPN بازی بودن ، عملکرد بهتری نسبت به هر سرویس دیگری دارد – این تعداد زیادی از راهنماهای دیگر ما را پشت سر می گذارد و دوباره آن را از پارک خارج می کند.

از همه مهمتر ، اکسپرس سرعت بسیار خوبی ارائه می دهد بنابراین خود را عقب نمی بینید – و اگر ISP شما سرعت منظمی در حدود 100-200 مگابایت را ارائه دهد ، بعید به نظر می رسد که اصلاً تغییری مشاهده کنید. در آزمایش ما با حداکثر سرعت 220 مگابایت بر روی یک خط 600 مگابایتی ، بیش از سرعت کافی برای 360 بدون محدوده n00bs (سرعت شما بچه های دیگر) است.

ExpressVPN همچنین یک برنامه اختصاصی VPN روتر ارائه می دهد ، به این معنی که شما می توانید از پریود شدن جلوگیری کرده و حتی در کنسول هایی که از VPN پشتیبانی نمی کنند ، ایمن بمانید. در اینجا هیچ درمان خاصی برای PC gamer وجود ندارد. به علاوه ، در حالی که رمزگذاری ارائه نمی دهد ، ابزار MediaStreamer Smart DNS Express به شما امکان می دهد مکان های PlayStation یا Xbox خود را تغییر دهید.

در خارج از بازی ، تقریباً می توانید هر کتابخانه منطقه ای Netflix را مسدود کرده و همچنین به سایت های محدود مانند BBC iPlayer در ایالات متحده دسترسی داشته باشید. بعلاوه ، اگر هرگز مشکلی با این سرویس دارید ، چت زنده 24/7 می تواند شما را در چند دقیقه مرتب کند.

اگر مجبور به یافتن یک نکته منفی بودیم ، ممکن است Express فقط پنج اتصال همزمان را در هر طرح ارائه دهد. با این حال ، اگر یکی از آن ها را روی روتر خود نصب کنید ، هر دستگاهی که به آن متصل باشد پوشانده می شود – سپس می توانید چهار دستگاه دیگر را روی تلفن ها و لپ تاپ هایی که از خانه می برید نصب کنید.

به طور کلی ، امروزه سرویسی وجود ندارد که بتواند ExpressVPN را به چالش بکشد. اگر به دنبال یک VPN بازی هستید که بتواند به شما کمک کند تا از فشار خون جلوگیری کنید ، شما را از هکرها و ردیاب ها در امان نگه دارد و همچنین رسانه های جریان را از حالت انسداد خارج کنید ، ExpressVPN باید در بالای لیست شما باشد.

 

  • love love
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید