عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید vpn با ip ثابت فرانسه

با آدرس IP در فرانسه به اینترنت متصل شوید. از هر کجای دنیا به سایت ها و سرویس های فقط فرانسه دسترسی پیدا کنید.

خرید vpn با ip ثابت فرانسه
خرید vpn با ip ثابت فرانسه

آیا می خواهید با استفاده از آدرس IP فرانسه به صورت ناشناس در وب گشت و گذار کنید؟ یا با ای پی فرانسه در بایننس ترید کنید ؟ شاید شما علاقه مند باشید کانال های تلویزیونی فرانسه با کیفیت بالا را به صورت آنلاین مشاهده کنید؟ یا یک تریدر حرفه ای هستید و به ip ثابت فرانسه نیاز دارید ! امروز می توانید با یک اتصال سریع از طریق vpn baz ارتباط برقرار کنید. به راحتی از منزل خود و در هر کجای دنیا به کانالهای دارای محدودیت جغرافیایی از جمله Canal + ، France2 و My TF1 دسترسی پیدا کنید , وارد سایت بایننس شوید

VPN های ما نیز اگر در حال حاضر در فرانسه زندگی می کنید و علاقه مند به آزادی بیان هستید ایده خوبی است. در حالی که به طور همزمان از حریم خصوصی شما محافظت می کند و رمزگذاری داده های شما می توانید برای ادامه ارتباط با سایت های فرانسوی مورد علاقه خود از وی پی ان باز استفاده کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که شخصی ممکن است بخواهد آدرس ip ثابت فرانسه را در خارج از فرانسه دریافت کند. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید به سیستم عامل های پخش جریانی محدود فرانسه مانند Canal + و TF1 دسترسی پیدا کنید یا از خارج از کشور به سرویس هایی مانند بانکداری آنلاین دسترسی داشته باشید. همچنین ، دسترسی به وب سایت های خاص با آدرس IP فرانسه به معنای پیش فرض بودن آنها برای زبان مادری شما است.

وقتی رایانه شما درخواستی را برای یک صفحه وب ارسال می کند ، وب سایت مقصد می تواند آدرس IP منحصر به فرد شما را ببیند ، که موقعیت مکانی شما را می دهد. وب سایت ها می توانند آدرس IP شما را به کدام کشور اختصاص دهند و اگر در خارج از فرانسه نیستید ، دسترسی شما را مسدود می کنند. به عنوان مثال ، کتابخانه Netflix France فقط در دسترس کاربران با آدرس IP فرانسه است.

با VPN می توانید این مشکل را برطرف کنید. این سرویس ترافیک شما را از طریق یک سرور خرید VPN واسطه در مکانی به انتخاب شما هدایت می کند و یک آدرس IP جدید از آن سرور به شما اختصاص می دهد. این بدان معنی است که در هر کجای دنیا که باشید می توانید به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کنید. به عنوان یک پاداش ، VPN تمام ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری می کند و باعث می شود آن برای هیچ کس دیگری از جمله هکرها و ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) غیر قابل خواندن باشد.

چگونه می توانم آدرس IP فرانسه را از خارج دریافت کنم؟ برای استفاده ترید و بایننس
با استفاده از VPN دریافت آدرس IP فرانسه از هرجای دیگر بسیار آسان است. فقط این مراحل را دنبال کنید:

مشترک شدن در سرویس VPN (من vpn baz را توصیه می کنم).
برنامه را برای سیستم عامل دستگاه خود بارگیری و نصب کنید.
برنامه را باز کنید و یک سرور VPN در فرانسه انتخاب کنید.
در یک وب سایت با محدودیت جغرافیایی گشت و گذار کنید. اگر بلافاصله بارگیری نشد ، حافظه پنهان و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید ، سپس صفحه را تازه کنید.
ip ثابت فرانسه را به صورت رایگان دریافت کنید: اگر در مدت تعطیلات فقط برای چند هفته به آدرس IP فرانسه احتیاج دارید ، می توانید از سیاست لغو vpn baz استفاده کنید. این سرویس 30 روز ضمانت بازگشت وجه را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به مدت یک ماه از VPN استفاده کنید و بازپرداخت بدون دردسر داشته باشید ، مشروط بر اینکه یادتان باشد اشتراک خود را به موقع لغو کنید.

نحوه انتخاب VPN مناسب برای آدرس IP فرانسه
برخی از الزامات اساسی VPN وجود دارد که اگر به شما کمک کند آدرس IP فرانسه را در خارج از کشور دریافت کنید. اینها معیارهایی است که ما بر اساس آنها انتخاب می کنیم:

  • گزینه های سرور در فرانسه
  • سرعت انتقال سریع برای پخش ویدئو و بارگیری
  • برنامه ای با کاربرد آسان و خود نصب که نیازی به مهارت های فنی ندارد
  • برنامه های رایگان برای سیستم عامل های مختلف
  • محافظت از حریم خصوصی و رمزگذاری قوی

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn با ip ترکیه

خرید vpn با ip ترکیه

خرید vpn با ip ترکیه
خرید vpn با ip ترکیه

ای پی ثابت ترکیه برای بایننس بسیار مناسب است چرا که شرکت بایننس این کشور را محدود نکرده است و همچنین کاربران پینگ پایینی به بایننس دارند .تهیه vpn با ip ثابت در ترکیه کار اسانی نیست . VPN BAZ  یک راه حل عالی برای دور زدن ای پی واقعی شما برای استفاده در بایننس و ترید است ، اما تنها مزیت آن نیست. تقلب در شناسنامه اخیر در ترکیه که بیش از 50 میلیون اطلاعات شخصی به صورت آنلاین ارسال شده است ، ثابت می کند که امنیت آنلاین و مرور ایمن اینترنت نیز باید یک نگرانی بزرگ باشد.

راه حل همه اینها اتصال سریع و قابل اطمینان VPN در ترکیه و خارج از کشور است و سرور با ای پی ثابت Turkey پاسخ شماست!

وی پی ان باز در ترکیه سرعت اتصال فوق العاده سریعی را برای جنوب شرقی اروپا و آسیای غربی فراهم می کند ، ترافیک نامحدود و اتصال VPN قابل اعتماد و پایدار را همیشه فراهم می کند. اگر به دنبال محافظت از حریم خصوصی آنلاین و اتصال ایمن خود هستید ، کافیست به سرور VPN ما در ترکیه متصل شوید و با تغییر آدرس IP خود به آدرس ترکیه ، می توانید از بهترین خدمات VPN در خود بهره مند شوید. منطقه!

اگر در حال حاضر در خارج از ترکیه اقامت دارید اما همچنان می خواهید به وب سایت های فقط ترکیه دسترسی پیدا کنید ، ممکن است هنگام تلاش برای دسترسی به آنها در خارج از کشور با مشکل روبرو شوید. خرید VPN برای ترکیه به شما امکان می دهد وب سایت های تلویزیونی ترکیه را از هر کجای جهان به راحتی رفع انسداد کنید.

با توجه به محدودیت های جغرافیایی برخی از وب سایت های رسانه ای ترکیه برای مشاهده محتوای آنها و فیلم های آنلاین ، دسترسی از خارج از کشور دشوار است. همچنین اطلاعات مکانی جغرافیایی به منظور جلوگیری از دسترسی به محتوای آنها و خدمات به کاربران از خارج از ترکیه ، شناخته شده است. با استفاده از خرید VPN و سرویس VPN ترکیه ، به راحتی می توانید وب سایت رسانه ای را از ترکیه رفع انسداد کنید و به شما امکان تماشای تلویزیون ترکیه از خارج از کشور را می دهد.

با سرویس VPN ترکیه ، می توانید حتی در خارج از کشور در ترکیه اقامت داشته باشید. با آدرس IP ترکیه که توسط وی پی ان باز ارائه شده است ، “در خانه دور از خانه” باشید. به سادگی به VPN متصل شوید و با انتخاب IP ترکیه ، شما می توانید به تمام محتوای مورد نظر خود از ترکیه ، حتی بدون حضور در کشور ، دسترسی پیدا کنید.

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید آی پی ثابت برای بایننس

حتما شما هم از کسانی هستید که به دنبال ترید در سایت های ارز دیجیتال و بخصوص بایننس فیوچرز هستید ؛ اگر تازه میخواهید از binance استفاده کنید و یا از کاربران قدیمی این سایت هستید حتما اطلاع دارید که برای استفاده از خدمات بایننس باید حتما از vpn با آی پی ثابت استفاده کنید . اما متاسفانه بایننس چند کشور را در لیست سیاه استفاده خود قرار داده است و شما با استفاده از ای پی ثابت هر سرویس دهنده وی پی ان نمیتوانید از بایننس استفاده کنید ما به شما استفاده از سرور های موبایلی هلند را پیشنهاد میکینم ! در این سرویس های که به عنوان خرید vpn با ip ثابت هلند در سایت وجود دارد ای پی های ثابت کاربران با ای پی هلند بسیار امن هستند .

آی پی ثابت برای بایننس
آی پی ثابت برای بایننس

من تمام موارد تورنت خود را در یک ماشین مجازی مجزا اجرا می کنم که از Wireguard با Mullvad استفاده می کند. به جای قوانین فایروال ، killswitch من با تنظیم یک IP ثابت در VM بدون درگاه پیش فرض حاصل می شود ، این بدان معناست که VM نمی داند چگونه از شبکه من به جایی برسد زیرا نمی داند روتر کجاست. سپس یک مسیر ثابت به آدرس IP سرور VPN تنظیم می کنم ، به این معنی که تنها مکانی که VM می داند بدون دسترسی به VPN چگونه به آن دسترسی پیدا کند ، سرور VPN است. اگر اتصال VPN من قطع شود ، VM نمی داند چگونه دوباره به اینترنت وصل شود تا زمانی که VPN دوباره متصل شود زیرا نمی داند کجا ترافیک را مسیریابی کند.

هنگام نصب من ، IP ثابت و مسیر ثابت در /etc/netplan/01-netcfg.yaml تنظیم شده است که به این شکل است.

ببینید : خرید آی پی ثابت هلند

از تمام مزایای یک IP ثابت کاملاً ناشناس لذت ببرید :

به راحتی در بایننس ترید کنید :

با استفاده از ای پی ثابت کشور هلند و در بایننس راحت ترید کنید بدون نیاز به ورفای اکانت

خرید آی پی ثابت برای بایننسسرویس هایی مانند بانک ها ، فروشگاه های آنلاین ، سیستم عامل های معاملات آنلاین و بسیاری دیگر با مشاهده چندین آدرس IP حساب شما را محدود یا مسدود می کنند. به این دلیل که آنها مشکوک به هک شدن شما هستند و می خواهند خسارت را محدود کنند. با داشتن IP اختصاصی ، دیگر لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید.

از لیست سیاه خارج شوید
در حالی که استفاده از IP مشترک عالی است ، اما گاهی اوقات باید با اثر همسایه بد کنار بیایید. به عنوان مثال ، اگر شخص دیگری موفق به دریافت IP ممنوع در یک انجمن شود ، دیگر نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اما هنگامی که یک IP اختصاصی دارید ، تنها شما مسئول شهرت آن هستید.

با خیال راحت از خانه کار کنید
هنگامی که از خانه کار می کنید ، برای دسترسی امن از راه دور به شبکه ها و منابع ، به یک IP اختصاصی نیاز دارید. و از آنجا که رمزگذاری 256 بیتی AES از اتصال شما محافظت می کند ، داده های شرکت شما همیشه از افراد جاسوسی دور نگه داشته می شود.

کمتر CAPTCHA را ببینید
وقتی شما همیشه IP یکسانی را در اینترنت داشته باشید ، احتمال ربات شما کمتر است و سیستم های حفاظتی با آن رفتار می کنند. در نتیجه ، CAPTCHA کمتری برای پر کردن خواهید داشت. اما ما شک داریم که اصلاً آنها را از دست نخواهید داد.

از دستگاه های اینترنت اشیا خود محافظت کنید
اگر از دوربین های امنیتی خانگی ، زنگ درهای هوشمند یا سایر دستگاه های اینترنت اشیا استفاده می کنید ، می توانید تغذیه زنده آنها را به IP اختصاصی خود محدود کنید. به این ترتیب ، آنها فقط برای چشمهای شما هستند ، محافظت شده و رمزگذاری شده اند زیرا آخرین چیزی که شما می خواهید یک غریبه است که برگه های شما را نگه دارد

وب سایت خود را ایمن کنید
برای افزایش امنیت وب سایت خود ، همیشه می توانید فقط به IP اختصاصی خود دسترسی داشته باشید و ناشناس باشید. خدمات FTP یا سرورها نیز به همین ترتیب است. با محدود کردن دسترسی به لانه های دیجیتال خود ، آرامش بیشتری کسب کنید.

 

  • love love
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید