عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

  • ۰
  • ۰

ارزانترین فیلتر شکن

ارزانترین فیلتر شکن
ارزانترین فیلتر شکن

ارزانترین فیلتر شکن

خرید فیلتر شکن ارزان

فیلتر شکن پرسرعت

این قابل درک است که بسیاری از افراد نسبت به فیلتر شکن ارزان قیمت احتیاط می کنند – به هر حال ، شما اغلب در مورد فناوری ، آنچه را که می پردازید دریافت می کنید. با این حال ، تعداد معدودی از ارائه دهندگان وجود دارند که هم قیمت های خارق العاده و هم عملکرد عالی را ارائه می دهند و در کل بهترین خدمات فیلترشکن اندروید را رقابتی می کنند.

مشکل در شناسایی یک مشکل خوب است. مانند هر محصولی ، باید مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می دهید تا مطمئن شوید که با یک شخص احمقانه روبرو نخواهید شد و این می تواند آزمایش و خطای زیادی را به خود اختصاص دهد. یا می دانید ، می توانید از خدماتی که خرید فیلتر شکن ارزان در زیر توضیح داده ایم استفاده کنید – ما همه آنها را دقیقاً آزمایش کرده ایم و مطمئن باشید که بهترین ترکیب ارزش و کارایی را ارائه می دهند.

بازار فیلتر شکن بزرگ است, و به لطف آن محدوده, قیمت رقابتی هستند و حتی فیلتر شکن پرسرعت نباید خواستار فداکاری های بزرگ. VPN ارزان در درجه اول باید امنیت عالی داشته باشد, و شما همچنین باید برای عملکرد جریان بزرگ نگاه, برنامه ها برای اکثر دستگاه ها و پشتیبانی P2P است.

همه خدمات در این لیست تیک تیک آن جعبه ها، و در حالی که ارزان ترین فیلترشکن جدید ممکن است محدودیت در برخی موارد – شاید سرور کمتر، به معنی مکان های کمتر شما می توانید استفاده کنید – در کل آنها ارائه زیادی برای کاربر داشته باشد.

از همه گزینه های چانه زنی، لیست ما speedvpn است تا حد زیادی بهترین محصول همه جانبه – در حقیقت آن را بهتر از بسیاری از VPNs دو برابر قیمت، در ویژگی ها و یا قابلیت استفاده سازش نیست، و رتبه بسیار در vpn ما از بهترین خدمات به طور کلی. با این حال ، برخی از چانه زنی های دیگر در ارائه وجود دارد.

ارزانترین فیلتر شکن
ارزانترین فیلتر شکن

 

vpn پرسرعت ممکن است به اندازه برخی از رقبای خود وجود نداشته باشد ، اما آنچه در سن کم است بیش از آن است که در عملکرد جبران کند. این سرویس مستقر در جزایر ویرجین انگلیس قیمت بسیاری از ارائه دهندگان را تحت فشار قرار می دهد اما ویژگی ها را کم نمی کند – یکی از مهمترین آنها امنیت است.

فیلتر شکن جدید را آتش بزنید و از طریق ویژگی های امنیتی کامل محافظت می شوید ، از جمله OpenVPN UDP & TCP و پروتکل های IKEv2 ، DNS خصوصی ، VPN دو هاپ با استفاده از رمزگذاری AES-256 ، به علاوه سوئیچ kill – همه درها و پنجره ها با قفل های دوتایی پیچ و مهره می شوند. علاوه بر این ، یک سیاست ورود به سیستم صفر نیز وجود دارد ، بنابراین هیچ داده ای در هر جایی برای شما نگهداری نمی شود.

با وجود آن امنیت عالی ، به لطف 3200+ سرور فیلتر شکن اندروید که در بیش از 100 مکان در بیش از 65 کشور جهان گسترش یافته اند ، تجربه سریع باقی می ماند. این انتخاب بسیار خوب سرورها همچنین به شما کمک می کند تا جریان جریانی عالی ، دسترسی به 15 کتابخانه Netflix ، Hulu ، BBC iPlayer و موارد دیگر را فراهم کنید.

اگر دنبال یک فیلتر شکن آی پی ثابت برای قیمت ارزان هستید ، می توانید کارهای خیلی بدتری نسبت به IPVanish انجام دهید. ما اخیراً دیده ایم که ارائه دهنده مدل قیمت گذاری خود را متزلزل می کند و اکنون کاربران جدید برای ثبت نام ارزش باورنکردنی دریافت می کنند – فقط 2.33 دلار در ماه با برنامه یک ساله.

با این حال ، آنچه که ما واقعاً در مورد قیمت گذاری vpn قدردانی می کنیم این واقعیت است که این سرویس همچنین برای کسانی که فقط یک ماه پوشش تعطیلات یا آزمایش خدمات را می خواهند ، ارائه می شود. قیمت های دو رقمی تورم برای یک برنامه 30 روزه تمام شده است. شما برای ماه اول خود به سادگی 3.49 دلار تخت پرداخت خواهید کرد – و این قیمت تقریباً ارزان همان است که در هر مکان پیدا خواهید کرد.

هرچند همه چیز در مورد قیمت نیست و شما باید یک محصول خوب تهیه کنید. خوشبختانه ، vpn مشتری هایی را ارائه می دهد که به طور جدی قابل تنظیم هستند و تعداد زیادی دستگاه ارائه می دهد. خرید فیلتر شکن قوی گرچه زیبایی شناسی ممکن است به مذاق همه خوش نیاید ، اما آنها فوق العاده کاربردی هستند و هر کاری را که می خواهید انجام می دهند و موارد دیگر.

البته لازم به ذکر است که اینها قیمتهای مقدماتی هستند. پس از پایان سال اول ، سالانه 79 دلار پرداخت خواهید کرد – این مبلغ از 27.99 دلار اولیه است. این باعث می شود  speedvpn یکی از گزینه های گران قیمت بعد از آن سال اول باشد. اما ، در 12 ماه اول ، در مورد چنین قیمت گذاری خوبی رقابت وجود ندارد.

نمایشگر ویدیو

 

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • love love

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید