عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

  • ۰
  • ۰

خرید vpn اختصاصی

بهترین سایت خرید vpn

خرید vpn با آی پی اختصاصی

VPN اختصاصی یک نرم افزار است که به شما کمک می کند تا بیشتر به صورت آنلاین ناشناس شوید ، رمزگذاری اینترنت شما را رمزگذاری می کند و به شما امکان می دهد لپ تاپ یا دستگاه همراه خود را فریب دهید و فکر کنید در مکان دیگری است. و در صورت تعجب … این کوتاه برای “شبکه خصوصی مجازی” است!

به طور خلاصه ، این یک ابزار روزمره و کاملاً مفید است و با انتخاب بهترین سرویس vpn پرسرعت موجود ، لپ تاپ ، رایانه شخصی ، موبایل – حتی کنسول بازی های خود – را به یک نرم افزار بالقوه قابل تغییر در بازی مجهز خواهید کرد.

برای بسیاری ، بارگیری سرویس vpn با آی پی اختصاصی کاملاً به صورت خصوصی است. شاید بخواهید از آنها استفاده کنید تا زندگی آنلاین خود را کاملاً ناشناخته نگه دارد و از چشم کنجکاو – خصوصاً اکنون که بسیاری از ما در خانه مشغول کار یا تحصیل هستیم ، ناشناس بمانند. شاید شما مشتاقانه تورنت هستید و نمی خواهید ISP شما از این موضوع مطلع شود. یا شاید چشم دولت شما باشد که می خواهید از آن اجتناب کنید.

اما از آنجا که بهترین سایت خرید vpn به شما امکان می دهند آدرس IP خود را به یک آدرس در یک شهر یا کشور کاملاً متفاوت تغییر دهید ، این سرویس ها کاربرد بسیار گسترده تری پیدا کرده اند. VPN چند کاربره برای پخش کنندگان جریانی فوق العاده است ، به عنوان مثال ، کسانی که می خواهند به یک دنیای کامل از نمایش ها و فیلم ها در Netflix و بیشتر دسترسی داشته باشند. در حالی که اگر در تعطیلات هستید و می دانید که برنامه مورد علاقه شما ممنوع است (به برخی از سانسورهای اینترنت در کوبا ، ترکیه ، چین و غیره فکر کنید) ، VPN آنلاین به شما امکان می دهد از اینترنت به روشی که عادت کرده اید استفاده کنید. و این فقط برای مبتدیان است …

اولین چیزی که ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد لیست نهایی بهترین VPN های جهان است. اما به پیمایش ادامه دهید و همچنین نکات برتر بیشتری را خواهید یافت که به شما کمک می کند از نرم افزار جدید خود بیشترین بهره را ببرید.

خرید vpn اختصاصی
خرید vpn اختصاصی

vpn اختصاصی آلمان مدت زیادی است که در بالای درخت VPN ما نشسته است و دلیل آن دشوار نیست. در هر آزمایشی که به آن انداختیم تحت تأثیر قرار گرفت و امتیاز 5 ستاره ای که به آن داده ایم نشانگر این واقعیت است که به سختی می توان آن را بهبود بخشید.

بنابراین اجازه دهید به برخی از مشخصات بپردازیم. این کار درست از خاموش شروع می شود ، زیرا بلافاصله متوجه خواهید شد که vpn اختصاصی آمریکا بیش از 3000 سرور را در 160 مکان در 94 کشور انتخاب می کند.

پنج اتصال همزمان آن برای اکثر مشترکان بیش از اندازه کافی خواهد بود (اگرچه بیشتر سرویس های VPN موجود در این لیست برای اجازه دسترسی بیشتر) و علاوه بر برنامه های خارق العاده در ویندوز ، Mac ، Android ، iOS و Linux (و برنامه های افزودنی اختصاصی برای Chrome و Firefox) همچنین استفاده از آن در اپل تی وی ، روکو ، آمازون فایر استیک ، تلویزیون های هوشمند ، پلی استیشن ، ایکس باکس و روترها نیز بسیار آسان است.

این سرویس قبلاً از رمزگذاری استاندارد صنعت و انتخاب پروتکل های مختلف دیگر (از جمله IKEv2 ، OpenVPN و L2TP / IPsec) برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما استفاده کرده است. اما شاید جالبترین مسئله این باشد که اکنون پروتکل Lightway خود را که سعی در افزایش سرعت و قابلیت اطمینان حتی بیشتر دارد ، شروع کرده است.

اما به دور از اعداد و مشخصات ، آزمایش واقعی ما در جایی است که speedvpn واقعاً می درخشد. برای مبتدیان ، سریع است. واقعاً سریع ، با سرعت اتصال خارق العاده در سرورهای چندین کشور. و این از OpenVPN در آزمایشات ما استفاده می کرد – گزینه Lightway فوق الذکر باید آن را هنوز بیشتر کند.

ما همچنین دوست داریم که استفاده از این سرویس آسان باشد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما همه ارائه دهندگان VPN در آنجا چگونگی ساخت بصری ابزارهای خود را بررسی نکرده اند ، صرف نظر از اینکه در چه دستگاهی از آن استفاده می کنید. vpn چند کاربره از دسک تاپ و موبایل ، گرفته تا پخش کننده های تلویزیونی و برنامه های افزودنی مرورگر ، ابزاری است که برای کاربران حرفه ای و بی تجربه راه اندازی و کار می کند.

برای بسیاری از افرادی که به دنبال VPN هستند ، همه چیز به این موضوع برمی گردد که یک سرویس در رفع انسداد وب سایت ها / سرویس های ممنوع و عبور از موانع پخش تلویزیونی خوب است. بنابراین بررسی می کنیم که آیا آنها می توانند محدودیت های جغرافیایی را که شما را از تماشای سرویس هایی مانند Netflix ، Hulu ، Amazon Prime Video و Disney + از خارج متوقف می کند ، مسدود کنند – خرید vpn بدون هیچ مشکلی قفل همه آنها را باز می کند.

از نظر ویژگی های اضافی ، خرید vpn برای کامپیوتر فراتر از این است. پرداخت های بیت کوین ، پشتیبانی P2P ، سوئیچ kill ، محافظت در برابر نشت DNS ، عملکرد محکم و قابل اعتماد و سیاست منع ورود به سیستم که توسط حسابرسان مستقل تأیید شده است. همه چیز آنجاست.

و واقعاً ارزش شناختن سطح عالی پشتیبانی مشتری از این ارائه دهنده VPN را دارد. وب سایت پشتیبانی آن مملو از راهنماها و آموزشهای مفصلی است تا شما را فعال کند. و اگر مشکلی دارید ، پشتیبانی چت زنده 24/7 آماده پاسخگویی به سالات شما است. این نیز واقعاً م worksثر است – ظرف چند دقیقه پس از ارسال س ourال ، از یک نماینده پشتیبانی با دانش پاسخ مفیدی دریافت کردیم.

صادقانه بگویم ، ما این واقعیت را ارزیابی نمی کنیم که میزان vpn را به چه میزان بالا می آوریم بسیار ساده است … بهترین VPN است که می توانید تقریباً در هر سناریو دریافت کنید. باورتون نمیشه؟ شما همیشه می توانید از تضمین استرداد وجه 30 روزه vpn بدون لرزش استفاده کنید که می توانید مانند یک دوره آزمایشی رایگان استفاده کنید – نه اینکه تصور کنیم شما نیاز به استفاده از آن دارید.

 

اگر کسی هستید که به راحتی بامبول می شوید و در نهایت منوهای پیچیده و گزینه های بی شمار را کنار می گذارید ، فیلتر شکن – مانند vpn پرسرعت در بالا – می تواند VPN ایده آل برای شما باشد. رابط کاربری خود را کاملاً خاموش و بدون عارضه نگه می دارد. تمام آنچه واقعاً مشاهده خواهید کرد گزینه های “اتصال سریع” و “همه مکانها” است که همراه با یک نماد تنظیمات انجام می شود و در واقع هیچ چیز دیگری نیست. اینکه این سطح از جزئیات (یا فقدان آن) یک مزیت است یا یک نقص کاملاً به دیدگاه شما بستگی دارد.

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • love love

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید