عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

  • ۰
  • ۰

دانلود کلاب هوس برای اندروید

clubhouse اندروید

clubhouse اندروید

دانلود کلاب هاس یل کلوب هوس یا کلوپ برای اندروید :دی

این برنامه برای گوشی های اندروید منتشر نشده است و به محض انتشار در سایت برای دانلود شما عزیزان قرار میگیرد و امیدوار هستیم این برنامه در ایران فیلتر نشود و شما مجبور نباشید با فیلتر شکن و یا vpn وصل بشید اما اگر روزی برنامه کلاب هوس فیلتر شد شما میتوانید از طریق خرید vpn از سایت اقدام کنید

کلاب هاوس در آوریل سال 2020 به عنوان فضایی برای ایجاد شبکه برای خلاقیت در سراسر جهان راه اندازی شد. مانند دیدارهای پادکست زنده با توییتر ، برنامه شبکه های صوتی فقط جدید هنوز هم جدید هستند ، اگرچه اکنون بیش از 6 میلیون کاربر فعال از جمله افراد مشهوری مانند Drake ، Oprah Winfrey ، Jared Leto و Tiffany Haddish دارای افتخار است. Clubhouse تا همین اواخر فقط در iOS در دسترس بود – این بدان معناست که شما فقط در صورت داشتن iPhone یا iPad می توانستید وارد سیستم شوید. برای کاربران اندروید عالی نیست. اما سازندگان برنامه در پشت صحنه برای تغییر آن سخت کار کرده اند. آیا Clubhouse اکنون در Android موجود است؟ نه ، Clubhouse در حال حاضر در دستگاه های Android در دسترس نیست. با این حال ، افراد پشت Clubhouse در تلاشند تا نسخه اندروید این برنامه را ارائه دهند ، بنابراین امید به آینده وجود دارد. ‘از همان روزهای اول ، ما می خواهیم Clubhouse را برای همه بسازیم. با توجه به این نکته ، ما خوشحالیم که به زودی کار بر روی برنامه Android خود را آغاز می کنیم و ویژگی های دسترسی و محلی سازی بیشتری را به آن اضافه می کنیم تا مردم در سراسر جهان بتوانند Clubhouse را به گونه ای تجربه کنند که برای آنها بومی باشد ، “سازندگان برنامه در توضیح دادند یک پست وبلاگ ژانویه 2021 در همان پست ، سازندگان به برخی از مشکلات دندان درآوردن که با افزایش محبوبیت این برنامه تجربه کرده اند ، پرداختند: آنها نوشتند. ‘بخش عمده ای از دور جدید بودجه به فناوری و زیرساخت ها اختصاص می یابد تا تجربه Clubhouse را برای همه مقیاس بندی کند ، به طوری که بدون توجه به تعداد افراد زیادی ، همیشه سریع و کارآمد باشد. ‘Clubhouse چیست؟ کلاب هاوس فقط بر اساس دعوت کار می کند تا نه تنها این احساس انحصار را در مشترکان ایجاد کند بلکه برای اطمینان از اصیل بودن افراد پذیرفته شده نیز اطمینان حاصل کند. کلاب هاوس از “اتاق ها” تشکیل شده است ، هر کسی می تواند به آنها بپیوندد یا شروع به کار کند و عنوان آنها با عنوان بحث است. در داخل ، مجری با نام مستعار فردی که اتاق را راه اندازی کرده است ، و مخاطبان را دارید.

دانلود کلاب هوس برای اندروید

به روزرسانی های جدید در پایین این داستان اضافه می شود …

داستان اصلی (منتشر شده در 06 مارس 2021) به شرح زیر است:

کلاب هاوس اخیراً در عناوین بسیاری از خبرگزاری ها قرار گرفته است. برنامه چت فقط دعوت به شما امکان می دهد به مکالمات بین افراد مستقیم بپردازید و به آنها گوش دهید.

برخلاف گوش دادن به پادکست ها ، کلاب هاوس جایی است که می توانید بدون ویرایش ، بارگیری مجدد و فیلمنامه به برخی از با نفوذترین افراد جهان یا هر کس دیگری برای این موضوع گوش فرا دهید.

گزارش شده است که این اپلیکیشن محبوبیت خود را به لطف ایلان ماسک که در گفتگوی The Good Time Show ، گفتگوی پیوسته شبانه میزبانی شده توسط Andreessen Horowitz ، شریک عمومی Sriram Krishnan ، شرکت کرد ، منفجر کرد.

اگر می خواهید صحبت کنید ، می توانید “دست خود را بالا ببرید” و در کنار مجری که همه چیز را در اتاق کنترل می کند ، به “مرحله” برسید. Clubhouse به مکانی تبدیل شده است که می توانید داستان های خنده دار درباره بدترین تجربیات برنامه دوستیابی را تنظیم کنید اما همچنین به دلیل بحث در مورد یک کتری با جنگ جهانی سوم برخورد می کنید – صادقانه بگویم ، این واقعاً اتفاق افتاده است. بیش از 24 ساعت حتی اگر کیف شما باشد ، می توانید در یک ضبط موسیقی موزیکال مانند The Lion King و Dreamgirls بازی کنید. در حال حاضر ، کلاب هاوس 5000 اتاق شنونده را روی هر اتاق قرار می دهد. با این حال ، هنگامی که الون ماسک به برنامه پیوست ، او این شماره را به راحتی از بین برد و منجر به این شد که بحث او در عوض در YouTube ارسال شود. الون ماسک در کلاب هاوس چه گفت؟ ایلون در هنگام حضور در کلاب هاوس حرف های زیادی زد. یکی از نکات مهم پیشرفتی بود که وی با Neuralink – شرکتی در زمینه کاشت مغز در حال تحقیق است.

همچنین در یک مقاله درباره کلاب هوس نوشته شده بود :

Clubhouse در چند ماه گذشته سر و صدای زیادی در میان کاربران iOS ایجاد کرده و به یکی از محبوب ترین برنامه ها تبدیل شده است. با این حال ، برنامه “گفتگوی صوتی” Clubhouse که کاملاً فقط برای دعوت است ، هنوز برای کاربران Android در دسترس نیست. با این حال ، به نظر می رسد به زودی به محض اینکه موسس برنامه ، این توسعه را به عنوان “ویژگی برتر” معرفی کرد ، کاربران Android نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند. بر اساس گزارش رسانه ها ، موسس موسس اخیراً توسعه را تأیید کرده است. ماه گذشته ، این شرکت توافق کرد که این شرکت در حال توسعه برای کاربران آندروید است ، اما هیچ تأییدی در مورد زمان شروع کار وجود ندارد. اکنون ، در پشت صحنه ، این شرکت کار در زمینه ارائه برنامه برای کاربران اندروید را آغاز کرده است و در حال حاضر یک اولویت اصلی است.

  • کلاب هوس
  • کلاب هوس برای اندروید
  • نسخه اندروید کلاب هاوس
  • ۹۹/۱۲/۲۸
  • love love

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید