عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

عاشقانه 94

۱۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود کلاب هوس برای اندروید

clubhouse اندروید

clubhouse اندروید

دانلود کلاب هاس یل کلوب هوس یا کلوپ برای اندروید :دی

این برنامه برای گوشی های اندروید منتشر نشده است و به محض انتشار در سایت برای دانلود شما عزیزان قرار میگیرد و امیدوار هستیم این برنامه در ایران فیلتر نشود و شما مجبور نباشید با فیلتر شکن و یا vpn وصل بشید اما اگر روزی برنامه کلاب هوس فیلتر شد شما میتوانید از طریق خرید vpn از سایت اقدام کنید

کلاب هاوس در آوریل سال 2020 به عنوان فضایی برای ایجاد شبکه برای خلاقیت در سراسر جهان راه اندازی شد. مانند دیدارهای پادکست زنده با توییتر ، برنامه شبکه های صوتی فقط جدید هنوز هم جدید هستند ، اگرچه اکنون بیش از 6 میلیون کاربر فعال از جمله افراد مشهوری مانند Drake ، Oprah Winfrey ، Jared Leto و Tiffany Haddish دارای افتخار است. Clubhouse تا همین اواخر فقط در iOS در دسترس بود – این بدان معناست که شما فقط در صورت داشتن iPhone یا iPad می توانستید وارد سیستم شوید. برای کاربران اندروید عالی نیست. اما سازندگان برنامه در پشت صحنه برای تغییر آن سخت کار کرده اند. آیا Clubhouse اکنون در Android موجود است؟ نه ، Clubhouse در حال حاضر در دستگاه های Android در دسترس نیست. با این حال ، افراد پشت Clubhouse در تلاشند تا نسخه اندروید این برنامه را ارائه دهند ، بنابراین امید به آینده وجود دارد. ‘از همان روزهای اول ، ما می خواهیم Clubhouse را برای همه بسازیم. با توجه به این نکته ، ما خوشحالیم که به زودی کار بر روی برنامه Android خود را آغاز می کنیم و ویژگی های دسترسی و محلی سازی بیشتری را به آن اضافه می کنیم تا مردم در سراسر جهان بتوانند Clubhouse را به گونه ای تجربه کنند که برای آنها بومی باشد ، “سازندگان برنامه در توضیح دادند یک پست وبلاگ ژانویه 2021 در همان پست ، سازندگان به برخی از مشکلات دندان درآوردن که با افزایش محبوبیت این برنامه تجربه کرده اند ، پرداختند: آنها نوشتند. ‘بخش عمده ای از دور جدید بودجه به فناوری و زیرساخت ها اختصاص می یابد تا تجربه Clubhouse را برای همه مقیاس بندی کند ، به طوری که بدون توجه به تعداد افراد زیادی ، همیشه سریع و کارآمد باشد. ‘Clubhouse چیست؟ کلاب هاوس فقط بر اساس دعوت کار می کند تا نه تنها این احساس انحصار را در مشترکان ایجاد کند بلکه برای اطمینان از اصیل بودن افراد پذیرفته شده نیز اطمینان حاصل کند. کلاب هاوس از “اتاق ها” تشکیل شده است ، هر کسی می تواند به آنها بپیوندد یا شروع به کار کند و عنوان آنها با عنوان بحث است. در داخل ، مجری با نام مستعار فردی که اتاق را راه اندازی کرده است ، و مخاطبان را دارید.

دانلود کلاب هوس برای اندروید

به روزرسانی های جدید در پایین این داستان اضافه می شود …

داستان اصلی (منتشر شده در 06 مارس 2021) به شرح زیر است:

کلاب هاوس اخیراً در عناوین بسیاری از خبرگزاری ها قرار گرفته است. برنامه چت فقط دعوت به شما امکان می دهد به مکالمات بین افراد مستقیم بپردازید و به آنها گوش دهید.

برخلاف گوش دادن به پادکست ها ، کلاب هاوس جایی است که می توانید بدون ویرایش ، بارگیری مجدد و فیلمنامه به برخی از با نفوذترین افراد جهان یا هر کس دیگری برای این موضوع گوش فرا دهید.

گزارش شده است که این اپلیکیشن محبوبیت خود را به لطف ایلان ماسک که در گفتگوی The Good Time Show ، گفتگوی پیوسته شبانه میزبانی شده توسط Andreessen Horowitz ، شریک عمومی Sriram Krishnan ، شرکت کرد ، منفجر کرد.

اگر می خواهید صحبت کنید ، می توانید “دست خود را بالا ببرید” و در کنار مجری که همه چیز را در اتاق کنترل می کند ، به “مرحله” برسید. Clubhouse به مکانی تبدیل شده است که می توانید داستان های خنده دار درباره بدترین تجربیات برنامه دوستیابی را تنظیم کنید اما همچنین به دلیل بحث در مورد یک کتری با جنگ جهانی سوم برخورد می کنید – صادقانه بگویم ، این واقعاً اتفاق افتاده است. بیش از 24 ساعت حتی اگر کیف شما باشد ، می توانید در یک ضبط موسیقی موزیکال مانند The Lion King و Dreamgirls بازی کنید. در حال حاضر ، کلاب هاوس 5000 اتاق شنونده را روی هر اتاق قرار می دهد. با این حال ، هنگامی که الون ماسک به برنامه پیوست ، او این شماره را به راحتی از بین برد و منجر به این شد که بحث او در عوض در YouTube ارسال شود. الون ماسک در کلاب هاوس چه گفت؟ ایلون در هنگام حضور در کلاب هاوس حرف های زیادی زد. یکی از نکات مهم پیشرفتی بود که وی با Neuralink – شرکتی در زمینه کاشت مغز در حال تحقیق است.

همچنین در یک مقاله درباره کلاب هوس نوشته شده بود :

Clubhouse در چند ماه گذشته سر و صدای زیادی در میان کاربران iOS ایجاد کرده و به یکی از محبوب ترین برنامه ها تبدیل شده است. با این حال ، برنامه “گفتگوی صوتی” Clubhouse که کاملاً فقط برای دعوت است ، هنوز برای کاربران Android در دسترس نیست. با این حال ، به نظر می رسد به زودی به محض اینکه موسس برنامه ، این توسعه را به عنوان “ویژگی برتر” معرفی کرد ، کاربران Android نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند. بر اساس گزارش رسانه ها ، موسس موسس اخیراً توسعه را تأیید کرده است. ماه گذشته ، این شرکت توافق کرد که این شرکت در حال توسعه برای کاربران آندروید است ، اما هیچ تأییدی در مورد زمان شروع کار وجود ندارد. اکنون ، در پشت صحنه ، این شرکت کار در زمینه ارائه برنامه برای کاربران اندروید را آغاز کرده است و در حال حاضر یک اولویت اصلی است.

  • کلاب هوس
  • کلاب هوس برای اندروید
  • نسخه اندروید کلاب هاوس
  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید express vpn

خرید express vpn

خرید اکانت expressvpn اندروید

خرید express vpn

پیشنهاد محدود Express VPN
Express VPN اکنون یک پیشنهاد زمانی محدود دارد که به شما امکان می دهد هنگام اشتراک یک سال تا 49٪ در هزینه اشتراک صرفه جویی کنید. برای اشتراک سالانه ، شما به طور معمول 12.95 دلار پرداخت می کنید. اکنون تخفیف جذاب دریافت می کنید و به مدت 3 ماه بیشتر از اشتراک خود بهره مند می شوید .

شما ماهانه مبلغی معادل 6.67 دلار پرداخت می کنید. هنگام صدور صورتحساب در سال ، اکنون فقط 99.95 دلار به جای 194.20 دلار پرداخت می کنید. برای این کار شما از Express VPN کمتر از 15 ماه خدمات دریافت می کنید! بعد از این مدت می توانید برای مدت زمان منظم 12 ماه اشتراک سالانه بگیرید. اکنون تقریبا 100 دلار پس انداز کنید و به مدت 15 ماه از Express VPN لذت ببرید!

ویژگی های اصلی اکسپرس وی پی ان :
Express VPN بر قابلیت استفاده تمرکز دارد. این بدان معناست که خدماتی که در زمینه VPN ارائه می دهد برای همه قابل دسترسی است. این طور نیست که شما باید یک متخصص واقعی برای این کار باشید. خوب است بدانید که این یک VPN برای استفاده روزمره است. به عنوان مثال برای پخش جریانی و بارگیری. سرعت شبکه بنابراین مسئله مهمی است. هرچه این سریعتر باشد ، البته بهتر است. چرا خرید express vpn ؟

مزایای اصلی Express VPN :

سهولت استفاده بسیار
5 اتصال همزمان
160 مکان سرور
هیچ سیاهههای مربوط نگهداری نمی شود

استفاده راحت بر روی اندروید

خرید فیلتر شکن برای اندروید

خرید اکانت اکسپرس vpn

برخی از معایب ExpressVPN :

بدون IP اختصاصی

خرید vpn

خرید express vpn

 

نظرات کاربران درباره express vpn :

برنامه عالی و لوگو جدید هم عالی است . بعضی اوقات ممکن است با افزایش زمان برخی از مکانهایی که مجبور هستم هر از چندگاهی در آنها تغییر کنم ، اما کمی زیاد مسئله مهمی برای خرید vpn نیست . کاش سرویس خرید vpn با ip اختصاصی را هم اضافه کنید. خوب است که به مشاهده سرعت در مکان های مختلف به ویژه هنگامی که من در 4G / 5G هستم ، یک برنامه شگفت انگیز را حتی بهتر می کند.

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

بهترین vpn برای اندروید

دانلود VPN برای اندروید

بهترین vpn برای اندروید

 

با وجود بسیاری از برنامه های جعلی و خطرناک VPN برای آندروید ، جای تعجب نیست که هر ماه صدها ایمیل از کاربران دریافت می کنیم که گزارشگر VPN دیگری است که واقعی نیست.

VPN قابل اعتماد تنها راه محافظت از تلفن شما است. اما با 200+ VPN موجود در فروشگاه Play ، از کجا می دانید کدام سرویس برای استفاده بی خطر است؟ و آیا VPN های رایگان ذکر شده در فروشگاه Play بی خطر هستند؟ (نکته: نه ، اکثر آنها در بهترین حالت دود هستند)

چگونه این VPN ها را رتبه بندی و مقایسه می کنیم ؟
هر VPN موجود در این لیست از معیارهای دقیق سرعت ، امنیت ، پخش جریانی ، پشتیبانی مشتری ، سهولت استفاده و قیمت برخوردار است.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی وجود دارد که ما هنگام انتخاب خود به دنبال آنها بوده ایم:

بهترین vpn برای اندروید :

تمام VPN های موجود در این لیست از امنیت نظامی برخوردارند تا از اطلاعات شخصی شما در برابر هکرها ، ردیاب ها و جاسوسان محافظت کنند.

ما فقط خدماتی را انتخاب کردیم که رمزگذاری 256 بیتی و سیاست دقیق ثبت نام بدون ثبت را ارائه می دهند. ما VPN ها را با کلیدهای خودکار کشتن ، محافظت در برابر نشت DNS و سایر پروتکل های امنیتی پیشرفته ترجیح می دهیم که برای گوشی اندروید هم مناسب باشند .

قابلیت استفاده از وی پی ان باز :
VPN هایی که انتخاب کردیم همه برنامه های کاربر پسند و سبک برای Android را ارائه می دهند. ما به نظر می رسید که برنامه هایی با کاربرد مناسب طراحی شده اند که کاربرد آسانی دارند و باعث هدر رفتن داده و RAM نمی شوند و برای موبایل مناسب هتسند پس بهترین گزینه برای بهترین vpn برای اندروید هستند .

به عبارت دیگر ، این VPN ها سرعت دستگاه شما را کاهش نمی دهند.

فیلتر شکن قوی و سریع :
وقتی با تبلت یا موبایل خود در حال حرکت هستید ، سرعت همه چیز است.

نمی خواهید ساعت ها منتظر بمانید تا آن پیوست ایمیل بارگذاری شود یا Spotify آهنگی را بارگیری کند ، بنابراین مهم است که VPN با سرعت اتصال بالا انتخاب کنید.

طبیعی است که اتصال شما هنگام استفاده از VPN کمی کند می شود زیرا داده های شما باید به سرور VPN فاصله بیشتری داشته باشند و رمزگذاری و رمزگشایی داده های شما زمان بیشتری می برد. با این حال ، گزینه دانلود بهترین فیلتر شکن موبایل برای شما ناسب هستند .

بهترین گزینه برای ترید :

شک نکنید شرکت وی پی ان باز بهترین گزینه خرید vpn برای ترید هست .

انسداد خدمات پخش جریانی را قطع کنید
سرویس های جریانی مانند Netflix ، BBC iPlayer و Hulu از geoblocks برای کنترل آنچه کاربران می توانند تماشا کنند استفاده می کنند. این اغلب منجر به محدود شدن کاتالوگ در کشورهای خارج از ایالات متحده می شود و یا اینکه به هیچ وجه امکان دسترسی به این سرویس را ندارد.

VPN آدرس IP شما را پنهان می کند تا به نظر برسد در حال مرور از مکان دیگری هستید. می توانید از VPN خود برای دور زدن ساعتهای جغرافیایی استفاده کرده و آنچه را که می خواهید ، از هر کجا که می خواهید تماشا کنید.

ما به دنبال VPN با شبکه های سرور بزرگ بودیم که بتواند انواع خدمات جریان را از حالت انسداد خارج کند.

استانداردهای حریم خصوصی خرید vpn :
VPN ها در مبارزه برای حفظ حریم خصوصی آنلاین بسیار حیاتی هستند. در کشورهایی مانند چین ، روسیه و ایران ، سانسور اینترنت یک مسئله جدی است.

شهروندان و گردشگران در این مناطق می توانند از VPN برای دور زدن سانسور اینترنتی و جلوگیری از اقدامات نظارتی استفاده کنند.

ما به دنبال خدماتی بودیم که بتواند وب سایت های سانسور شده را از حالت انسداد خارج کرده و تحت بازرسی بسته های عمیق از شناسایی جلوگیری کند. ما از VPN هایی استفاده می کنیم که تنظیمات مبهم اضافی ، SOCKS5 و رمزگذاری مضاعف را ارائه می دهند.

بهترین VPN ها برای تبلت های اندرویدی کدامند؟
تمام VPN های ذکر شده در بالا برای تبلت های Android کار می کنند ، بنابراین بهترین توصیه ما برای رایانه های لوحی NordVPN است. با این حال ، تمام VPN های دارای رتبه برتر رایانه لوحی شما را از تهدیدات آنلاین در امان نگه می دارند و به شما کمک می کنند تا با سرعت بسیار بالا به همه جریانهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

آیا VPN های رایگان ایمن هستند؟

مشاغل باید سود کسب کنند و شرکت های VPN تفاوتی ندارند. اگر از اشتراک های پرداختی درآمد ندارید ، آنها باید راه های دیگری برای درآمدزایی پیدا کنند.

برخی از VPN های رایگان با فروش داده های کاربران به اشخاص ثالث درآمد کسب می کنند ، حتی اگر قول امنیتی درجه یک را داده باشند. حتی برخی از آنها نصب بدافزار و ردیاب بر روی دستگاه شما پیدا شده است.

چند VPN رایگان ایمن وجود دارد. اینها نسخه های محدود رایگان خدمات VPN برتر مانند ProtonVPN هستند. این VPN های رایگان سرعت و داده های شما را به شدت محدود می کنند ، اما اگر فقط چند روز به VPN نیاز داشته باشید می توانند گزینه خوبی باشند.

اما با ارائه بسیاری از ارائه دهندگان حق بیمه به صورت آزمایشی رایگان و ضمانت های بازپرداخت پول ، دلیل بسیار کمی برای به خطر انداختن امنیت خود با VPN رایگان وجود دارد.

بهترین vpn برای اندروید

NordVPN با برچسب قیمت مناسب و اعتبار کاربر و امتیاز 4.3 در گوگل پلی ، بهترین VPN برای Android است. این امنیت قدرتمند شامل رمزگذاری مضاعف اختیاری ، مسدود کردن تبلیغات ، و بزرگترین شبکه سرور جهانی در بازار VPN را شامل می شود که بیش از 5480 سرور در 60 کشور و بیش از آن را شامل می شود.

ویژگی های عالی آن در یک برنامه با کاربرد آسان بسته بندی شده است که می توانید آن را از فروشگاه Play یا از طریق APK امن در وب سایت NordVPN بارگیری کنید. هر اشتراک شامل 6 اتصال دستگاه به طور همزمان است.

پایگاه سرور بسیار زیاد و سرعت بالا به این معنی است که NordVPN برای پخش جریانی نیز عالی است. ما NordVPN را با Netflix ، BBC iPlayer و سایر سرویس های پخش جریانی معروف و پخش جریانی HD با بافر صفر آزمایش کردیم ، بنابراین تا زمانی که اتصال 3G شما در حال کار باشد ، VPN شما را کند نمی کند.

سرورهای بهینه سازی شده جریان NordVPN می توانند 400+ سرویس پخش جریانی محدود را از حالت انسداد خارج کنند. ویژگی SmartPlay آن سروری را که باید برای رفع انسداد وب سایت در آن باشید ، شناسایی کرده و به طور خودکار سوئیچ را انجام می دهد. NordVPN همچنین یک پروفایل تورنت اختصاصی با سرورهای P2P تخصصی ارائه می دهد ، بنابراین می توانید از طریق تلفن به کلیه سرگرمی های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

این سرویس در پاناما ، خارج از حوزه قضایی 5/9/14-Eyes مستقر است ، بنابراین می توانید از خصوصی بودن فعالیت مرور خود اطمینان حاصل کنید.

NordVPN با رمزگذاری 256 بیتی و سیاست ثبت صفر از داده های شما محافظت می کند. برنامه اندرویدی آن یک سوییچ کشتن خودکار را ارائه می دهد و ویژگی Cyber ​​Sec آن تبلیغات ، ردیاب ها و بدافزارها را مسدود می کند.

به لطف تنظیمات پیشرفته مبهم سازی ، NordVPN در چین و بیشتر کشورهایی که VPN را سانسور یا مسدود می کنند کار می کند.

  • love love
  • ۰
  • ۰

 

خرید فیلتر شکن قوی

خرید فیلترشکن اندروید

خرید فیلترشکن موبایل

فیلتر شکن قوی یا وی پی ان باز که مستقیماً از تهران – ایران خارج شده است ، در سال 2005 تاسیس شد. از همان زمان شروع به کار و بالا رفتن از نردبان شهرت ، امروزه به یکی از ارائه دهندگان معروف تبدیل شده است. این به دلیل بهبودهای مستمر و اضافه شدن ویژگی های آن است. مانند اکثر VPN های مستقر در ایران ، StrongVPN به دلیل قانون سختگیرانه نگهداری اطلاعات در منطقه ، با نگرانی های کاربران خود در مورد حریم خصوصی آنها روبرو شد ، اما نگرش آن نسبت به این موضوع در سیاست حفظ حریم خصوصی آن کاملاً مشخص شده است. این خط مشی به وضوح بیان می کند که فیلتر شکن قوی هیچگونه گزارش از فعالیتهای مرور کاربران خود نگه نمی دارد. غیر از این ، خرید فیلتر شکن قوی اقدامات جدی برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت آنلاین کاربران خود انجام می دهد. وقتی صحبت از امنیت می شود ، خرید فیلترشکن موبایل از یک رمزگذاری AES 256-bit SHA تا حداکثر 2048 بیتی استفاده می کند که از طریق پروتکل های مختلفی از جمله OpenVPN ، L2TP / IPSec ، SSTP و IKEv2 پشتیبانی می شود. از ویژگی های دیگر می توان به سوئیچ کشتن اینترنت ، ویژگی “بهترین مکان موجود” و موارد دیگر اشاره کرد. خرید فیلتر شکن برای موبایل اندروید از این ویژگی ها در بسیاری از سیستم عامل ها پشتیبانی می کند ، برای محاسبه آنها مدتی طول کشید.

خرید فیلتر شکن قوی

 

تمام ویژگی های فوق و سایر موارد در مقایسه با رقبای آن با قیمت بسیار مناسبی ارائه می شوند و حتی اگر هیچ نسخه آزمایشی رایگان در دسترس نیست ، کاربران 30 روز ضمانت بازگشت پول را دریافت می کنند که در آن می توانند سرویس را کاملاً امتحان کنند و در غیر اینصورت کاملاً راضی هستند که بازپرداخت می شوند ، هیچ سوالی مطرح نشده است.

تنها ایراد وی پی ان باز یا همان خرید فیلتر شکن موبایل کم بودن پروتوکل های آن است و آن هم به دلیل امنیت بسیار زیاد آن است . سرویس های وی پی ان باز :

 

مانند اکثر VPN های دیگر ، خرید vpn با مراحل ثبت نام شروع می شود که ابتدا باید یک برنامه مناسب برای شما (1 ماه ، 3 ماه یا 1 سال) انتخاب کنید. سپس آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روش پرداخت را انتخاب کنید. پس از پاک شدن همه موارد ، باید هویت خود را تأیید کنید یا با تیم گفتگوی زنده آنها تماس بگیرید ، یا با سیستم تأیید صوتی تماس بگیرید یا برای تأیید هویت خود شماره تلفن خود را ارسال کنید تا تماس بگیرید. البته در اینجا کارآمدترین گزینه استفاده از چت زنده است. همزمان ، ایمیلی با جزئیات حساب خود و پیوندهای بارگیری برای مشتری برای سیستم عامل های مختلف دریافت خواهید کرد.

اکنون که مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشتیم ، می توانیم به سمت بارگیری و استفاده از برنامه در نهایت حرکت کنیم.

اولین باری که برنامه یا سرویس گیرنده را باز می کنید ، باید با استفاده از اعتبار Strong VPN وارد سیستم شوید اما می توانید کادر تأیید با عنوان “ذخیره ورود” را انتخاب کنید تا در آینده دوباره از این کار جلوگیری کنید. پس از ورود ، همه موارد موجود در برنامه را به وضوح مشاهده خواهید کرد که استفاده از آن را بسیار آسان می کند.

با به روزرسانی اخیر خرید فیلتر شکن قوی ، اکنون بین گزینه Light Mode (که به شما یک رابط روشن تر می دهد) و رابط اصلی Dark Mode را انتخاب می کنید. در این مرحله ، حالت روشن فقط در دستگاه های iOS در دسترس است . وی پی ان باز بهترین برنامه را برای اندروید و ایفون ارایه میدهد که هر شخص ip ثابت میتواند داشته باشد

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn برای ترید

خرید vpn برای ترید

بهترین vpn برای بایننس

خرید vpn با ip ثابت

همیشه داشتن یک VPN با کیفیت (شبکه خصوصی مجازی) برای حفظ حریم خصوصی آنلاین ایده خوبی است. بهتر است ، داشتن یک روش پرداخت مطمئن و ناشناس که در غیر این صورت ارز رمزپایه شناخته می شود.

خرید vpn برای ترید با کارت اعتباری سنتی یا PayPal می تواند اقدامی مخاطره آمیز باشد. به همین دلیل ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند – اما همه ارائه دهندگان آنها را قبول نمی کنند.

یافتن VPN ایده آل که از پرداخت های رمزنگاری نیز پشتیبانی کند ، می تواند یک چالش باشد. پس از آزمایش صدها VPN ، لیستی مشخص از VPN های برتر را که می توانید با ارز رمزپایه خریداری کنید ، ارائه کرده ایم. انتخاب برتر ما خرید vpn با ip ثابت است ، امکان پرداخت از طریق ارز رمزپایه را فراهم می کند و 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

حتی اگر کیف پول رمزنگاری ندارید ، بچرخید. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چرا پرداخت های رمزنگاری ایده خوبی برای خرید vpn بعدی شما است. این مرورگر ، تورنت یا دسترسی به Netflix باشد ، آنچه در جستجوی آن هستید را در لیست دقیق ما پیدا خواهید کرد.

قبل از رسیدن به لیست ، در اینجا یک خلاصه سریع آورده شده است.

به زبان ساده ، پرداخت با رمزنگاری یک مزیت بزرگ به شما می دهد – حریم خصوصی بسیار بهتر. هدف اصلی Cryptocurrency فراهم آوردن مبادلات ایمن تر برای کاربران ضمن ثبت سوابق عمومی در مورد کلیه معاملات است. این اتفاق به لطف “کلیدهای” خصوصی و عمومی رخ می دهد. در هر مرحله از مراحل ، آموزش خرید vpn هیچ اطلاعات قابل شناسایی شخصی مورد نیاز نیست.

این را با روش های پرداخت سنتی مقایسه کنید ، جایی که شما باید شماره کارت اعتباری ، حساب های PayPal یا سایر اطلاعات حساس را ارائه دهید. vpn برای ترید اگر نقض داده رخ دهد ، این می تواند یک خطر امنیتی بزرگ باشد.

برای بسیاری از ما ، فیلترشکن ای پی ثابت برای بایننس افشای اطلاعات کارت اعتباری بصورت آنلاین مسئله ای است اما بیت کوین و سایر رمزنگاری ها گزینه های عالی برای ایمن نگه داشتن این جزئیات از سیستم عامل های شخص ثالث هستند.

حریم خصوصی با ناشناس بودن برابر نیست. در حالی که پرداخت های رمزنگاری به طور کلی خریدهای مطمئن تری را امکان پذیر می کند ، اما مناسب نیستند.

با تشکر از نشت اسنودن ، ما می دانیم که vpn اندروید حداقل از سال 2013 کاربران بیت کوین را ردیابی کرده است. علاوه بر این ، بسیاری از مبادلات رمزنگاری شده به طور قانونی موظف به جمع آوری اطلاعات کاربر هستند.

خرید با رمزنگاری احتمالاً شما را از Big Brother نجات نخواهد داد. با این وجود ، هنگام پرداخت آنلاین ، مطمئن ترین حالت ممکن است.

خرید vpn برای ترید
خرید vpn برای ترید

بیا یه ثانیه واقعی باشیم اگر شما تجربه زیادی با بیت کوین و یا ارزهای رمزی دیگر ندارد، شما احتمالا یک VPN ترید راه قدیمی دریافت کنید. که خوب است — امروزه ، چنین پرداخت بسیار امن تر است.

با این حال، همیشه یک خطر وجود دارد. بسیاری از کاربران می خواهند با انتخاب یک فرایند پرداخت خصوصی تر و امن تر از ابتدا تا پایان، این خطر را کاهش دهند. این جایی است که خرید vpn رایگان رمزارز می تواند کمک کند.

اگر شما یک کیف پول رمز, هیچ دلیلی برای استفاده از آن برای VPN بایننس بعدی خود را وجود دارد. در حالی که آن را یک تضمین کامل نیست، آن را بهترین گزینه بعدی برای حریم خصوصی پس از پرداخت پول نقد است.
رمزارز هنوز شکل عمده ای از پرداخت مانند کارت های اعتباری، کارت های هدیه، و یا PayPal در واقع، شما ممکن است شگفت زده بدانید که همه وی پی PayPal قبول نیست، با وجود محبوبیت آن. در حالی که اکثر vpn ترید حق بیمه شروع به پذیرش پرداخت از BitCoin و رمزارز دیگر، ممکن است مدتی طول بکشد قبل از اکثریت وی پی ان ها توانایی پذیرش رمزارز به عنوان پرداخت است.

در حالی که برخی از VPN بایننس چند کاربره مطمئن و ایمن که خدمات رایگان (Windscribe) ارائه می دهند رمز ارز را قبول می کنند ، شما با استفاده از VPN های رایگان با اعتبار کمتر ریسک بزرگی می کنید. VPN رایگان برای جمع آوری اطلاعات از کاربران شناخته شده است ، گاهی اوقات از بدافزار و ویروس برای جمع آوری اطلاعات استفاده می شود. با VPN برتر می توانید از بی هویتی کامل اطمینان حاصل کنید. به هر حال ، این منظور استفاده از ارز رمزپایه است ، درست است؟

 

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید فیلتر شکن برای اندروید

نحوه خرید فیلتر شکن

خرید فیلتر شکن پرسرعت برای اندروید

 

بهترین VPN ، کوتاه شده برای شبکه خصوصی مجازی ، نرم افزاری است که به طور سنتی برای خصوصی نگه داشتن فعالیت آنلاین شما و تغییر مکان شما عملا استفاده می شود – و سرویس های برتر امروزی می توانند کارهای بسیار بیشتری از این را انجام دهند. علاوه بر این ، بسیاری از ما هنوز در حال کار و یادگیری از خانه هستیم ، افراد بیشتری از مزایای استفاده از فیلتر شکن اندروید بهره مند هستند.

از امنیت اطلاعات حساس خود و جلوگیری از ردیاب گرفته تا دور زدن بلوک های محتوا که توسط ارائه دهندگان جریانی مانند Netflix برقرار شده است ، بهترین فیلتر شکن پولی بیش از آنچه که به چشم می خورد وجود دارد. به علاوه ، ارائه دهندگان برتر تقریباً برای هر دستگاهی برنامه دارند ، بنابراین از هرچه بیشتر استفاده می کنید ، می توانید ایمن بمانید.

با این حال ، گزینه های بی شماری برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فیلتر شکن کریو برای گوشی انتخابی شما می تواند به سایت های جریان مورد علاقه شما دسترسی پیدا کند ، در همه دستگاه های شما کار کند و سرعت اینترنت شما را کاهش نمی دهد کاملاً مهم است.

بهترین فیلتر شکن با اتصال ارتباط شما از طریق سرورهای رمزگذاری شده خود ، که فعالیت شما را از ISP شما و هر کس دیگری که ممکن است تماشا کند – از جمله دولت و هکرهای شیطانی – مخفی می کند ، کار می کند. این همچنین به شما امکان می دهد به سایت های محدود شده دسترسی پیدا کنید ، طیف گسترده تری از نمایش ها را پخش کنید و از سرکوب شبکه جلوگیری کنید.

به عنوان مثال ، اگر Facebook یا YouTube در مدرسه شما ممنوع باشد ، از طریق خرید فیلتر شکن می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. اگر به امارات یا چین سفر می کنید ، می توانید از VPN برای دسترسی به سایتها و برنامه هایی که روزانه استفاده می کنید مانند Gmail و WhatsApp استفاده کنید. و اگر در تعطیلات در خارج از کشور خود تعطیل هستید ، می توانید از بهترین فیلتر شکن قوی برای دسترسی به نمایش های Netflix که دوست دارید استفاده کنید ، زیرا ممکن است در خارج از کشور در دسترس نباشد.

بهترین سرویس فیلتر شکن اندروید چیست؟
رقابت برای رسیدن به عنوان بهترین فیلتر شکن ویندوز هر روز سخت تر می شود ، اما هنوز یک پیروز مشخص وجود دارد که سر و شانه هایش بالاتر از بقیه است .

یکی از دارایی های اصلی speedvpn این است که استفاده از آن در هر پلتفرمی – چه تلفن ، رایانه شخصی و یا حتی پلی استیشن – فوق العاده آسان است. همچنین در تست های جریان خوب ما عملکرد خوبی داشت و به راحتی از محدودیت های جغرافیایی Netflix ، Hulu و Amazon Prime Video عبور کرد – و از آنجا که چنین اتصالات سریعی را فراهم می کند ، شما می توانید مانند همیشه با کیفیت HD یا 4K تماشا کنید.

علاوه بر این ، همچنین با 30 روز ضمانت استرداد پول مشمول خواهید شد ، این بدان معناست که شما می توانید سرویس و 3000+ سرور آن را به مدت یک ماه کامل قبل از خرید تست کنید.

در حالی که آن را احتمالا بهترین شناخته شده برای فیلتر شکن رایگان آن کانون سپر ارائه می دهد به طور کامل برجسته پرداخت شده برای VPN است که شگفت آور چشمگیر این ارائه می دهد فیلتر شکن پرسرعت فوق العاده سریع در دسترس برای قیمت عادلانه, و آن را بسیار آسان برای استفاده نیز هست.

در حالی که این حداکثر سرعت با چند اشکال می آیند – یعنی این واقعیت است که پروتکل اختصاصی Hotspot منجنیق هیدرا را نمی توان دستی در روتر مانند OpenVPN می تواند راه اندازی – این سرویس واقعا بهبود یافته است از ما آخرین آزمایش آن و در حال حاضر تبدیل به یکی از وی پی ان بسیار توصیه می شود .

پیشرفت ها شامل اضافه شدن یک برنامه لینوکس، کاهش قیمت خوشمزه برای طرح سالانه، و افزایش تعداد کشورهای تحت پوشش (تا بیش از ۸۰، در حال حاضر) است. شما همچنین برخی از فیلتر شکن کریو بهترین دریافت کنید.

هنوز چند مسئله با ورود به سیستم وجود دارد، اما اگر صادق باشیم آنها بزرگ نیستند. در حالی که داده های بیشتری جمع آوری شده است تا با ، می گویند  هنوز هیچ چیز در اینجا است که به طور بالقوه می تواند شما را به فعالیت های خود را پیوند وجود دارد — و این سازش بسیاری از مردم مایل خواهد بود.

خرید فیلتر شکن برای اندروید
خرید فیلتر شکن برای اندروید

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید vpn اختصاصی

بهترین سایت خرید vpn

خرید vpn با آی پی اختصاصی

VPN اختصاصی یک نرم افزار است که به شما کمک می کند تا بیشتر به صورت آنلاین ناشناس شوید ، رمزگذاری اینترنت شما را رمزگذاری می کند و به شما امکان می دهد لپ تاپ یا دستگاه همراه خود را فریب دهید و فکر کنید در مکان دیگری است. و در صورت تعجب … این کوتاه برای “شبکه خصوصی مجازی” است!

به طور خلاصه ، این یک ابزار روزمره و کاملاً مفید است و با انتخاب بهترین سرویس vpn پرسرعت موجود ، لپ تاپ ، رایانه شخصی ، موبایل – حتی کنسول بازی های خود – را به یک نرم افزار بالقوه قابل تغییر در بازی مجهز خواهید کرد.

برای بسیاری ، بارگیری سرویس vpn با آی پی اختصاصی کاملاً به صورت خصوصی است. شاید بخواهید از آنها استفاده کنید تا زندگی آنلاین خود را کاملاً ناشناخته نگه دارد و از چشم کنجکاو – خصوصاً اکنون که بسیاری از ما در خانه مشغول کار یا تحصیل هستیم ، ناشناس بمانند. شاید شما مشتاقانه تورنت هستید و نمی خواهید ISP شما از این موضوع مطلع شود. یا شاید چشم دولت شما باشد که می خواهید از آن اجتناب کنید.

اما از آنجا که بهترین سایت خرید vpn به شما امکان می دهند آدرس IP خود را به یک آدرس در یک شهر یا کشور کاملاً متفاوت تغییر دهید ، این سرویس ها کاربرد بسیار گسترده تری پیدا کرده اند. VPN چند کاربره برای پخش کنندگان جریانی فوق العاده است ، به عنوان مثال ، کسانی که می خواهند به یک دنیای کامل از نمایش ها و فیلم ها در Netflix و بیشتر دسترسی داشته باشند. در حالی که اگر در تعطیلات هستید و می دانید که برنامه مورد علاقه شما ممنوع است (به برخی از سانسورهای اینترنت در کوبا ، ترکیه ، چین و غیره فکر کنید) ، VPN آنلاین به شما امکان می دهد از اینترنت به روشی که عادت کرده اید استفاده کنید. و این فقط برای مبتدیان است …

اولین چیزی که ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد لیست نهایی بهترین VPN های جهان است. اما به پیمایش ادامه دهید و همچنین نکات برتر بیشتری را خواهید یافت که به شما کمک می کند از نرم افزار جدید خود بیشترین بهره را ببرید.

خرید vpn اختصاصی
خرید vpn اختصاصی

vpn اختصاصی آلمان مدت زیادی است که در بالای درخت VPN ما نشسته است و دلیل آن دشوار نیست. در هر آزمایشی که به آن انداختیم تحت تأثیر قرار گرفت و امتیاز 5 ستاره ای که به آن داده ایم نشانگر این واقعیت است که به سختی می توان آن را بهبود بخشید.

بنابراین اجازه دهید به برخی از مشخصات بپردازیم. این کار درست از خاموش شروع می شود ، زیرا بلافاصله متوجه خواهید شد که vpn اختصاصی آمریکا بیش از 3000 سرور را در 160 مکان در 94 کشور انتخاب می کند.

پنج اتصال همزمان آن برای اکثر مشترکان بیش از اندازه کافی خواهد بود (اگرچه بیشتر سرویس های VPN موجود در این لیست برای اجازه دسترسی بیشتر) و علاوه بر برنامه های خارق العاده در ویندوز ، Mac ، Android ، iOS و Linux (و برنامه های افزودنی اختصاصی برای Chrome و Firefox) همچنین استفاده از آن در اپل تی وی ، روکو ، آمازون فایر استیک ، تلویزیون های هوشمند ، پلی استیشن ، ایکس باکس و روترها نیز بسیار آسان است.

این سرویس قبلاً از رمزگذاری استاندارد صنعت و انتخاب پروتکل های مختلف دیگر (از جمله IKEv2 ، OpenVPN و L2TP / IPsec) برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما استفاده کرده است. اما شاید جالبترین مسئله این باشد که اکنون پروتکل Lightway خود را که سعی در افزایش سرعت و قابلیت اطمینان حتی بیشتر دارد ، شروع کرده است.

اما به دور از اعداد و مشخصات ، آزمایش واقعی ما در جایی است که speedvpn واقعاً می درخشد. برای مبتدیان ، سریع است. واقعاً سریع ، با سرعت اتصال خارق العاده در سرورهای چندین کشور. و این از OpenVPN در آزمایشات ما استفاده می کرد – گزینه Lightway فوق الذکر باید آن را هنوز بیشتر کند.

ما همچنین دوست داریم که استفاده از این سرویس آسان باشد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما همه ارائه دهندگان VPN در آنجا چگونگی ساخت بصری ابزارهای خود را بررسی نکرده اند ، صرف نظر از اینکه در چه دستگاهی از آن استفاده می کنید. vpn چند کاربره از دسک تاپ و موبایل ، گرفته تا پخش کننده های تلویزیونی و برنامه های افزودنی مرورگر ، ابزاری است که برای کاربران حرفه ای و بی تجربه راه اندازی و کار می کند.

برای بسیاری از افرادی که به دنبال VPN هستند ، همه چیز به این موضوع برمی گردد که یک سرویس در رفع انسداد وب سایت ها / سرویس های ممنوع و عبور از موانع پخش تلویزیونی خوب است. بنابراین بررسی می کنیم که آیا آنها می توانند محدودیت های جغرافیایی را که شما را از تماشای سرویس هایی مانند Netflix ، Hulu ، Amazon Prime Video و Disney + از خارج متوقف می کند ، مسدود کنند – خرید vpn بدون هیچ مشکلی قفل همه آنها را باز می کند.

از نظر ویژگی های اضافی ، خرید vpn برای کامپیوتر فراتر از این است. پرداخت های بیت کوین ، پشتیبانی P2P ، سوئیچ kill ، محافظت در برابر نشت DNS ، عملکرد محکم و قابل اعتماد و سیاست منع ورود به سیستم که توسط حسابرسان مستقل تأیید شده است. همه چیز آنجاست.

و واقعاً ارزش شناختن سطح عالی پشتیبانی مشتری از این ارائه دهنده VPN را دارد. وب سایت پشتیبانی آن مملو از راهنماها و آموزشهای مفصلی است تا شما را فعال کند. و اگر مشکلی دارید ، پشتیبانی چت زنده 24/7 آماده پاسخگویی به سالات شما است. این نیز واقعاً م worksثر است – ظرف چند دقیقه پس از ارسال س ourال ، از یک نماینده پشتیبانی با دانش پاسخ مفیدی دریافت کردیم.

صادقانه بگویم ، ما این واقعیت را ارزیابی نمی کنیم که میزان vpn را به چه میزان بالا می آوریم بسیار ساده است … بهترین VPN است که می توانید تقریباً در هر سناریو دریافت کنید. باورتون نمیشه؟ شما همیشه می توانید از تضمین استرداد وجه 30 روزه vpn بدون لرزش استفاده کنید که می توانید مانند یک دوره آزمایشی رایگان استفاده کنید – نه اینکه تصور کنیم شما نیاز به استفاده از آن دارید.

 

اگر کسی هستید که به راحتی بامبول می شوید و در نهایت منوهای پیچیده و گزینه های بی شمار را کنار می گذارید ، فیلتر شکن – مانند vpn پرسرعت در بالا – می تواند VPN ایده آل برای شما باشد. رابط کاربری خود را کاملاً خاموش و بدون عارضه نگه می دارد. تمام آنچه واقعاً مشاهده خواهید کرد گزینه های “اتصال سریع” و “همه مکانها” است که همراه با یک نماد تنظیمات انجام می شود و در واقع هیچ چیز دیگری نیست. اینکه این سطح از جزئیات (یا فقدان آن) یک مزیت است یا یک نقص کاملاً به دیدگاه شما بستگی دارد.

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید اکانت expressvpn

خرید اکانت expressvpn

اکانت پرمیوم expressvpn

خرید اکانت nordvpn

 

خرید اکانت expressvpn

 

ExpressVPN و NordVPN ارائه دهندگان VPN قوی هستند و در خرید vpn انتخاب ما برای آنها دشوار است. در این بررسی ، ویژگی های هر یک از این موارد برتر را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که کدام یک برای کارهای مختلف مناسب تر است.

نمی توانید بین NordVPN یا ExpressVPN یکی را انتخاب کنید؟
اگر نمی توانید بین ExpressVPN و NordVPN انتخاب کنید ، ما خرید اکانت expressvpn را توصیه می کنیم. این یک گزینه عالی کم هزینه با تخفیف فعلی است ، در تست سرعت ما یکی از سریعترین سرعتهای سرویس را دارد و برای پخش جریانی عالی است. اکسپرس وی پی ان ویژگی های امنیتی درجه یک و سیاست عدم ثبت گزارش را ارائه می دهد. ExpressVPN هنوز هم یک انتخاب عالی است. این کمی گران تر است اما در هنگام تبلیغ سه ماه رایگان نیز ارائه می دهد و به ویژه با خدماتی مانند Netflix به خوبی کار می کند.

با استفاده از تجزیه و تحلیل ویژگی به ویژگی می توان به طور دقیق بین این دو سرویس مقایسه کرد. این چیزی است که ما در مقایسه NordVPN و ExpressVPN پیدا کردیم: خرید اکانت expressvpn

هر دو شرکت 30 روز ضمانت بازگشت وجه را ارائه می دهند. ما این موارد را آزمایش کرده ایم و می توانیم شهادت دهیم که هر دو ارائه دهنده این تعهد را رعایت می کنند بدون اینکه از شما بخواهید دلیلی ارائه دهید یا اثبات کنید که چرا این سرویس برای شما مفید نیست.

ExpressVPN به شما سه ماه رایگان در یک دوره یک ساله می دهد و اگر به دنبال برنامه سالانه هستید ، خرید فیلتر شکن بهتری است . NordVPN تخفیف های شیب دار با شرایط طولانی تر ارائه می دهد ، بنابراین اگر می خواهید متعهد شوید که برای دو سال سابقه پرداخت هزینه پیش پرداخت کنید ، می توانید هر ماه نرخ 3.71 دلار دریافت کنید.

خرید vpn با ip ثابت

برای خرید vpn با ای پی ثابت شما میتوانید از اکانت اکسپرس vpn هم استفاده کنید .

ExpressVPN و NordVPN دو سرویس VPN هستند که برنامه های خط فرمان را برای نصب آسان بر روی دستگاه های دارای Linux ارائه می دهند. هر دو ارائه دهنده همچنین برنامه های بومی را برای دستگاه های Windows ، MacOS ، iOS ، Android و Amazon Fire ارائه می دهند.

خرید اکسپرس vpn را در تعداد روترها شکست می دهد ، زیرا دارای سیستم عامل سفارشی مخصوص خود است که با روترهای منتخب کار می کند. برای هر دو ارائه دهنده ، نصب دستی با روترهای فلاش شده با سیستم عامل سازگار امکان پذیر است. ExpressVPN و NordVPN هرکدام کتابخانه گسترده ای از آموزشهای خود را ارائه می دهند که نحوه نصب VPN را روی انواع مختلف روتر توضیح می دهد.

کمک هزینه اتصال همزمان NordVPN کمی بیشتر از ExpressVPN است. در هر دو حالت ، اگر VPN را روی روتر نصب کنید ، این فقط یک اتصال از کمک هزینه شما محسوب می شود.

NordVPN دارای یک سیستم مسدود کننده تبلیغات و بدافزار است که CyberSec نامیده می شود. این را می توان در برنامه روشن کرد.

 

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

فیلتر شکن vpn نسخه جدید با لینک مستقیم اندروید

دانلود فیلتر شکن راحت و قوی برای اندروید

فیلتر شکن سریع تلگرام

اطلاعات بیشتر در مورد فیلتر شکن vpn نسخه جدید رایگان نامحدود و نقطه اتصال امن:

فیلتر شکن راحت و قوی به شما امکان می دهد هر کاری را که می خواهید به صورت آنلاین انجام دهید. با اتصال و رفع انسداد سایت های مورد نظر شما VPN با سرعت بالا همیشه فراهم می کند. همچنین ، می توانید ویدیوهایی را که در کشور شما در دسترس نیستند ، رفع انسداد کنید. به همین ترتیب از شبکه خود محافظت کرده و با هر رهگیری مرور ایمن کنید.

فیلتر شکن سریع تلگرام بهترین تونل VPN است که برای رفع انسداد سایت ها و تماشای فیلم ها رایگان و نامحدود است. همچنین ، برنامه های مسدود شده و نقاط امن Wi-Fi را دور بزنید. فیلتر شکن رایگان ، VPN Proxy است و VPN رایگان نامحدود را برای اندروید فراهم می کند. این به سادگی ، خرید فیلتر شکن سرعت و کارایی از همه برنامه های دیگر پیشی می گیرد. علاوه بر این فیلتر شکن سایفون قصد دارد یک سرور پیش فرض کشور نیز ارائه دهد. اکنون ما لیست سرور خاصی را برای برخی کشورها تنظیم کرده ایم و گام به گام سعی خواهیم کرد به زودی این عملکرد را تأیید کنیم. از طرف دیگر ، فیلتر شکن خرگوش جایگزین مناسبی برای اندروید با لینک مستقیم است.

امکانات:

  • با Wi-Fi ، 3G ، 4G و LTE کار می کند
  • فیلتر شکن رایگان سرعت VPN بالا!
  • بهترین فیلتر شکن رایگان نامحدود برای اندروید.
  • با اتصال مانند خرگوش ، سایتها را از طریق پروکسی VPN رفع انسداد کنید.
  • از حریم خصوصی و نقطه اتصال Wi-Fi امن محافظت کنید.
  • سریعترین اتصال با سرعت بالا VPN.
  • ساده ترین اتصال از طریق یک ضربه به سرور پروکسی VPN.
  • سرور پراکسی ابر رایگان برای ارائه خدمات بهتر VPN.
  • از طریق مدرسه و Wi-Fi مدرسه از طریق دور زدن فایروال ها به عنوان فیلتر شکن نسخه جدید مدرسه لذت ببرید.
  • وب سایت ها و برنامه های علاقه مند خود را با پروکسی VPN در سراسر جهان از هر زمان که بخواهید انسداد دهید.
  • از ترافیک شبکه خود در نقطه اتصال Wi-Fi محافظت کنید. همچنین ، بدون اینکه ردیابی شوید ، ناشناس و ایمن مرور کنید. از این رو ، از مرور خصوصی لذت ببرید.
  • با استفاده از پروتکل های VPN باز (UDP / TCP) داده ها را رمزگذاری می کند.

 

فیلتر شکن تلگرام یک سرویس کاملاً مجازی VPN است که ادعا می کند می تواند همه کارها را از تورنت و پخش جریانی تا مرور وب تاریک انجام دهد. اما واقعاً چقدر خوب عمل می کند؟ آیا واقعاً می تواند محدودیت های جغرافیایی را دور زده و Netflix را از انسداد خارج کند؟ و سرعتش چطوره؟

من وی پی ان فانوس را در سخت ترین آزمایشاتم قرار دادم تا ببینم آیا طبق ادعاهای خود عمل می کند یا خیر. اکنون ارزان ترین گزینه حق بیمه موجود است ، اما اگر نتواند ویژگی های مورد نیاز شما را بیشتر ارائه دهد ، معنای زیادی ندارد. من پوشش سرور را بررسی کردم ، آزمایشات سرعت را انجام دادم ، اقدامات امنیتی آن را بررسی کردم ، رابط کاربری و سهولت استفاده آن را تجزیه و تحلیل کردم و حتی پشتیبانی مشتری آن را در محل قرار دادم.

فیلتر شکن vpn نسخه جدید با لینک مستقیم اندروید
فیلتر شکن vpn نسخه جدید با لینک مستقیم اندروید

 

 

  • love love
  • ۰
  • ۰

خرید فیلتر شکن ای پی ثابت برای بایننس

خرید ای پی ثابت

آی پی ثابت برای بایننس رایگان

 

خرید فیلتر شکن ای پی ثابت برای بایننس

آیا می توانم از فیلتر شکن ای پی ثابت برای Binance استفاده کنم؟
کاملا. می توانید با خرید VPN برای پنهان کردن ترافیک خود و دسترسی به Binance در ایران استفاده کنید. هیچ گزارشی مبنی بر مجازات مبادله ارز رمزنگاری شده برای سرمایه گذاران آلمان و انگلیس که از طریق فیلتر شکن ای پی ثابت تجارت و سپرده گذاری می کنند مجازات نشده است. با این حال ، از آنجا که ممکن است با این کار شرایط استفاده از آنها را نقض کنید ، توصیه می شود که خودتان را در معرض خطر قرار دهید.

آیا می توانید از Binance در انگلیس و آلمان استفاده کنید؟
جواب منفی. همانطور که قبلاً اشاره شد ، بایننس سال گذشته پس از تغییر در شرایط استفاده ، سرمایه گذاران آمریکایی را از سپرده گذاری و تجارت در مبادلات خود منع کرد. با این حال ، اگر به VPN متصل شوید ، می توانید از صرافی ارز رمزنگاری شده مانند معمول استفاده کنید.

آیا باید از VPN برای Cryptocurrency استفاده کنم؟
چرا که نه؟ برخلاف تصور رایج ، ارزهای رمزپایه 100٪ ناشناس نیستند. معاملات شما همچنان می توانند به آدرس کیف پول شما پیوند داده شوند ، مگر اینکه برای بهبود امنیت و حریم خصوصی خود تدابیری بیندیشید. این دقیقاً همان جایی است که VPN وارد عمل می شود – از رمزگذاری قوی و پوشاندن آدرس IP استفاده می کند تا بتوانید فعالیت های رمزنگاری خود را با خیال راحت و ناشناس انجام دهید!

NordVPN بهترین VPN همه جانبه برای یک آدرس IP ثابت است. این یک سرویس محرمانه است و در پاناما مستقر است و VPN بدون ثبت گزارش است. NordVPN مجموعه قابل توجهی از سرورها در سراسر جهان و برنامه های قابل اعتماد را برای همه سیستم عامل ها و دستگاه های اصلی ارائه می دهد. در اینجا برخی از ویژگی هایی که با NordVPN دریافت می کنید وجود دارد:

  • سرورهای Double-VPN برای رمزگذاری ترافیک در بیش از دو هاپ
  • ویژگی CyberSec برای مسدود کردن دامنه های تبلیغات ، ردیابی و بدافزار
  • برنامه های ایمن با تنظیمات محافظ نشت داخلی (سوئیچ kill)
  • دسترسی 24 ساعته و 7 ساعته به Netflix ، Hulu ، Amazon Prime و بسیاری دیگر از خدمات پخش جریانی (دارای بهترین VPN برای پخش جریانی)
  • تورنت و پهنای باند نامحدود در همه سرورها
  • سرعت و قابلیت اطمینان عالی
    از نظر عملکرد ، NordVPN به طور مداوم یکی از سریعترین VPN هایی است که ما آزمایش کرده ایم. این را می توان در آزمون های مختلف مقایسه ، مانند مقایسه NordVPN و IPVanish مشاهده کرد. سرعت NordVPN توسط پروتکل WireGuard VPN تقویت می شود. این پروتکل جدید سریعترین سرعت را به همراه امنیت ارتقا یافته ارائه می دهد. در زیر با استفاده از پروتکل WireGuard توانستیم با NordVPN سرعت بارگیری 445 مگابیت بر ثانیه را بدست آوریم.

 

 

  • love love
خرید vpn ارزان, خرید فیلتر شکن کریو, خرید فیلتر شکن قوی, خرید vpn کریو, خرید vpn موبایل, خرید کریو vpn, خرید فیلتر شکن موبایل, خرید vpn makers, خرید kerio vpn, خرید vpn اندروید